24h購物| | PChome| 登入
2010-08-03 10:52:47| 人氣666| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(Song)Out of Reach

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然這歌很好聽~但從未深究過歌詞意義~~

今天偶然聽到看到之後才發現~~

歌詞的心境跟我如出一轍啊!!!!!!!!~~

泣泣泣泣泣………

 

http://www.youtube.com/watch?v=xXQzj3dMwLE

 

Knew the signs wasn't right

早就發現那些不對勁的跡象

I was stupid, for a while

但我還是裝傻好一陣子

Swept away by you

如今被你拋棄

And now I feel like a fool

我感覺自己像個笨蛋

 

So confused, my heart's bruised

好困惑我的心受了傷

Was I ever loved by you ?

是否你真的曾經愛過我?

 

Out of reach, so far 

如此的遙不可及好遙遠

I never had your heart 

我從未得到過你的心

Out of reach, couldn't see

如此的遙不可及看不到

We were never meant to be 

我們似乎從未遇見過對方

 

Catch myself, from despair

從絕望的深淵抓住自己

I could drown if I stay here 

若我再停留不前將會被淹沒

Keeping busy, every day

每天每天不斷的保持忙碌

I know I will be OK 

我知道自己將會沒事

 

But I’m

但現在我

So confused, my heart's bruised

好困惑 我的心受了傷

Was I ever loved by you ?

是否你真的曾經愛過我?

 

Out of reach, so far

如此的遙不可及好遙遠

I never had your heart 

我從未得到過你的心

Out of reach, couldn't see

如此的遙不可及根本看不到

We were never meant to be

我們似乎從未遇見過對方

 

So much hurt, so much pain

如此的受傷如此的痛苦

Takes a while to regain 

需要一些時間才能辦法回復

What is lost inside

那些失落在絕望中的一切

 

And I hope that in time, 

而現在我希望越快越好

you'll be out of my mind

你能從我心上離開

And I'll be over you

我將能遺忘你

 

But now I'm 

但現在我

So confused, my heart's bruised

好困惑我的心受了傷

Was I ever loved by you ?

是否你真的曾經愛過我?

 

Out of reach, so far 

如此的遙不可及 好遙遠

I never had your heart 

我從未得到過你的心

Out of reach, couldn't see

如此的遙不可及根本看不到

We were never meant to be 

我們似乎從未遇見過對方

 

Out of reach, so far 

如此的遙不可及好遙遠

You never gave your heart

你從未給過你的心

In my reach, I can see

在我觸碰得到的地方我明白

There's a life out there for me

那裡將有全新的人生等著我

 

台長: 胖胖嘉
人氣(666) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 轉載 |
此分類下一篇:(轉載)40句經典名言
此分類上一篇:(轉載)金玉涼言

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文