24h購物| | PChome| 登入
2005-02-25 00:34:04| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

GATHERING DAY^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原本係day-off,不過因為要做supervision,所以都要返PolyU,見到ar sa都無mun特別,都係講0下開組0既野。不過,當講起個mass programme就大穫la~~~ 我都預0左ga la﹗剩返一個星期,但係仲未過case worker,proposal又未交得,又未做招募...... 實俾人鬧la﹗都預0左ga la~~~ 不過,真係唔關我事wor!!! 我負責ga部份,我一早攪掂la﹗只不過係我partner遲遲未攪掂佢負責果部份,所以攪到d時間咁趕...... 我當然有向ar sa解釋la~~~ 不過都好似無mun用...... 佢即刻叫我打俾我partner,我終於打到俾佢la~~~ 佢話會自己同ar sa交代...... 算la~~~ 等佢自己負責返自己0既責任﹗﹗﹗

算la~~~ 唔好再講d衰野...... 因為今日要特登返PolyU,所以約0左薛少少 (haha…… 個名係我同佢改ga la^0^ 我覺得幾好聽ga~~~) hea tea,最後,同埋佢同學一齊傾0下大家placement 0既野,食0下野。之後,我順便去探下Linda,因為佢係利時返工,佢係佢姐姐間shop到做sales ar! 佢間shop d clothes全部都係佢姐姐和她的partner design ga~~~ 好厲害ar!!! 同佢傾0左陣間計,幫佢buy 0左杯花茶就走0左la~~~ 因為Amy突然打電話0黎,佢話佢今日唔晒補習,所以想搵人陪佢去MK食飯,我們最後去0左朗豪坊食飯,之後我們行0左一陣間就走0左la~~~ 因為自己真係好病,十級病...... 返到屋企後,好快就sleep la! 真係要休息多d...... 不過今日真係好開心,好難得可以同d fds gather 0下,雖然只是短聚,但已十分滿足la^^
(21/1/2005)

台長: 尚未設定
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文