24h購物| | PChome| 登入
2004-10-08 16:26:36| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 7/10 同媽b去唱k**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



放學後*小如來左我家a ..
佢有樣野好鬼lowb==低b**
不過為免傷佢自尊"吾提 ..
俾左小吉送俾我個魔術盒仔*
拎俾小如"佢想左很9 ..
糸冬於都明白點解喇嘛"?!
叻女牙真系*以為佢吾知添"
仲諗住叫佢請我食餐飯 ..
我先至話佢知*點知***aii"


媽媽5點幾返左來*keke ..
買左2碗豆腐花俾我同小如食*
好味道的a ..口可"!
仲好味過[*海*記*]個d啵 ..ke/*
媽媽返到來"叫我同佢去唱k"
同埋家樂/*波叔叔/*c姨/*忠仔"


不過糸田佬未返屋企a ..丁頁*
媽媽系樓下搵糸田佬"我落去搵家樂佢地先"
小如話吾去啵*佢搵隻狗a ..口可"!
咁就我地6個去la ..口黑**********

===================================================================

媽媽叫我同佢地去住先*
佢等埋糸田佬返來先至黎找我地"
同波叔叔佢地去搭的士 ..
去大埔[*雀會*] 7點鍾去到嚕已經*
第1首我唱既歌系**告訴我** ..
唱左1陣*我又加入佢地既戰場"!
keke"同佢地系度玩[*股忠*]
忠叔叔叫我吾好叫佢做叔叔 ..
話叫我叫佢做*忠哥哥*好lowb牙**
不過佢已經系1個糸吉左婚 ...
生左baby**年紀完全上左25歲個種男人"
但佢真系好鬼搞笑牙*笑死我幾場 ..


詩姨後尾又同我地玩[*股忠*]
叫左勁多ground酒黎 ..好多好多"
媽媽話佢地系酒徒"我而家信la*
玩玩下 ..媽媽佢地到嚕******
糸田佬都黎左原來"糸田佬唱左幾首歌後*
佢又加入埋1份"佢又玩[*股忠*]
玩左陣*玩[*圍妹*] ..aiiiii"!
波叔叔話細佬輸左媽媽飲酒 ..
keke**糸田佬勁輸"媽媽飲晒****
我問媽媽點解幫細佬飲"吾幫我飲 ..
佢話我大個*識得飲酒喇啵"搞笑**


後尾/*佢地唱歌"我同家樂玩 ..
都系玩[*股忠*]la"玩野牙**口可"!
then"同[*忠哥哥*]玩 ..笑死"
佢d動作真系好鬼搞笑牙*口可 ...
家樂成日俾煙我*不過媽媽系度**
我吾食煙la ..佢話吾緊要"吾得 ..
不過媽媽見到家樂俾煙我*冇出聲"!


家樂買左包煙俾我**
佢又成日陪我出去食煙"好人牙真系*
不過最衰今次牙輝冇黎la ..
吾系仲好玩牙"口矣********


玩到11點倒*系大埔食埋野先返家 ..
我地個個都未食野架原來"搞笑**
去左間茶餐廳*叫左勁多餸*食吾晒"
最好味 ...蝦"我食左超級多 ..


send信息問牙鋒系米想拎番件3 ..
本來話返到屋企拎過去俾佢既*
不過佢話吾洗啵"好彩*個時我好累"

=====================================================================

12點倒返到家嚕"我同媽媽講 ..
話如果我聽日太累返吾到學"就吾返*
佢問都冇問過就話冇問題la******
不過後面仲有野[/*補充*]"口矣 ..
佢話如果聽日吾返學都可以**
不過就以後都吾准再出夜街"
仲有吾可以跟佢去唱k*bbq個d ..
每日9點前訓覺*嚇死我牙"口可"
我成邊有咁笨牙'?! ..都系返學la*
反正都最後1天了明天"又放假la"


返到家*做左個mask"個咀損左"
個次返完大6之後就損左la ..口矣*
返大6真系累事牙"shit****
同臭mo傾左陣電話*我訓嚕 ..bye"!


波叔叔話下個禮拜再出去唱 ..
好牙好牙*很9都冇同佢地玩過la"
最上1次都系同埋小貓*家姐"!

台長: 板主**
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文