24h購物| | PChome| 登入
2004-08-16 01:15:03| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8月12日 CWB, CENTRAL & TST

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐又冇寫過日記喇, 冇計啦, 又唔得閒又有時唔多想寫呀嘛 ^^"""
講返今日, 今日下午三點倒就落到CWB, 阿軒早到左, THEN 我地係SOGO會合然後去世貿打機, 我地緊揸巴士啦, 不過冇耐我就比灣岸吸左過去係咁打喇 ^^". 打到差唔多我地就落去SPAGHETTI食TEA, 食到差唔多完, 阿丸就到喇, 跟住佢食埋就上返過去打機, 哈哈....灣岸真係玩到愛不釋手 ^^".
到左7點倒我地就落蘭桂坊, 我地見時間還早, 就去兜左個圈, THEN就諗住搵個地方飲杯野先啦, 兜來兜去最終CHOOSE去 STARBUCKS, 坐左兼傾左一段長時間之後, 就CHOOSE左一間PUB喇, 氣氛蠻不錯呀, 我地每人叫左杯COCKTAIL, 不過阿軒覺得唔好飲就冇飲喇, 坐坐下都係搵野玩下, 就猜下"梅", 飲到差唔多都係每人叫多枝HEINEKAN, 玩完坐多陣就走人喇, 之後就諗下去邊好, 諗過之後就落左TST, 落到去當然冇野行啦, 就去左新港打機, 打完之後就去左海旁坐左一段時間到兩點倒就阿軒搭巴士, 而我同阿丸就去搭小巴.
哈哈.... 當中阿軒同阿丸講既有D野我聽到D聽唔到D ^^", 詳細的不多清楚, 不過如果同我傾呢D話題, 我都回答唔到同回應唔到, 因為我對這方面都冇乜認識同經驗呀 ^^"""

台長:
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文