24h購物| | PChome| 登入
2005-06-08 00:22:37| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

抱擁這分鐘

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好高興ya!繼上次同呀肥出左去tsim tsui 行街之後,今次終於可以同呀輝出街啦~首先第一站去左油麻地買飛睇"抱擁這分鐘"之後去中環等輝,雖然等左佢ok 耐,等係見到佢o個陣我就好開心啦~好耐未見過隻野,我掛住佢ya!

第二站去左銅鑼灣行,雖然無斬獲,但係我去左一d我平時一定唔會去既鋪頭,叫左入過o下去咁lor~但係最開心莫過於陪佢去sell 銀包,gucci銀包賣到700,都算係咁啦!雖然唔係我賣,但係我好為佢開心,唔知點解,可能痴左~-_____________-"

之後我地就番過去,去左旺角睇銀包,賣完銀包,就去買銀包,個westwood! 真係唔錯,買得過,雖然最後佢都係無買到,但係都注定會買架啦,好過佢亂放錢,我好鬼擔心佢個little twins star會整唔見d 錢呀!then我地行左去潮特,做左樣我好想做既事,雖然有d 痛,但係值得既,好在無比呀輝星巴我jar,險!

跟住我地左去14樓既友成買相機,其實呀輝買完相機o個陣,我都有d 野架,因為佢開頭話要買水,但係我同個salesperson 都話叫佢買行,先買番行,但係佢就要用多幾百蚊,雖然我自己覺得值,但係我希望用o個個都覺得值,唔係因為我好似間接迫佢咁啦...>.<仲有,我今日唯一最勞氣係個salesperson個態度,我作佢個死呀!我check同試o下部機之後,佢反問番我試乜野wor,個呢句野我聽得出佢不友善既含意bor,女仔就一定唔識相機架?!一定唔識試機?!
似乎佢覺得我扮識野,我幾火呀!起有此理,咩道理呀!對得相機多,賣相機,唔代表識影相架!!!哼!我以後都唔會上去呢間野架啦!!!哼!搞到我要嬲10分鐘,影響到我既心情!

最後成埋個唔錯既味千拉麵--豚肉拉麵,就要急急腳快步行去睇戲,作死!雖然預左喊架啦,但係無喊過臨尾先喊得勁呀,開頭幾好,有好幾幕都會心微笑~後尾就好感動,值得一睇呀,有4個APPLES /5 APPLES如果世界上真係有D 咁好既男主角就好啦~太識體諒人啦~

"如果你唔記得哂所有野,就等我幫你記埋你個份啦" BY 抱擁這分鐘

P.S. 多謝呀輝隻熊,我會錫住佢架啦!^3^

台長: JUNE
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文