24h購物| | PChome| 登入
2005-03-26 14:47:06| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年度日語能力檢定試-結果

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我曾經講過,如果今年日文試x左既話,我會覺得今年既會考都會...
感謝主...

當爸爸幫我拎個公文袋番來,我真係唔敢開來睇,唔好講笑,如果衰左,我真係會喊架,得唔得對我來講,真係好重要,日文,我睇得真係好重架!而且如果我開左來睇,X左..我會無心機溫第二日既GOEG MOCK,最後一科都唔衰得,但係爸爸話,我一定合格WOR,因為今年比起2年前O個個公文袋硬D,因為如果合格既話,多張証書架!咁我就O係佢講完之後開來睇,唔好講笑,超緊張,同放榜O個陣咁緊張,搣開佢,有張我未見過既紙,好似好靚咁...拎出來睇...

哇,我成功了!有張合格左既証書呀!!!我開心到癲左呀,勁大聲笑,勁大聲叫呀!!我係屋企度走來走去YA,拎張証書比爸爸,媽媽,家姐睇我張靚靚証書,仲有張合格既result list,呵呵呵呵~~~笑到死咁濟,原先想打比好多人架,但係我又未溫哂書,而且又想打比好多人wor,老師又未放工wor,所以我收捨左我既情,忍住唔講,諗住遲d番學話比d fd 知,keekee~~如果打電話比咁多人,講埋同一樣野,好似好傻婆咁...~~

我第二次既日文試,我盡左我最大既努力,我o係之前做左好多準備功夫,
我亦都好多謝我老師無放棄過我,仲叫我比心機,佢同我一齊努力,老師既笑容,老師既教導,老師既鼓勵,確實係我唔放棄,比心機既動力之源,如果無左呢個老師,我無可能咁順利,呢個分數,唔高!,雖然日文唔係話好叻,不過對得住自己,對得住老師同所有人,我要証明比看低我既人睇,難聽d 講句."咪當我流架!你衰我都未衰呀!"哼哼~而呢個都係最好既証明,我第二次既成功都會代表我今年會考無難道,可能個mock 考得唔係咁好,但係"WHATEVER~"日文係我生命來架,我生命己經再次發
光起啦~開始燃燒起來啦~哈哈~~o係2005考會考既人小心啦,JUNE IS BACK!

視日文為生命既我,我要用日文做一番作為,哈哈哈~~

我日文成功左啦,希望大家都"燉"我高興啦~~感謝主~

台長: JUNE
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文