24h購物| | PChome| 登入
2006-04-21 21:29:45| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

first time..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好興奮好興奮...
應為4.20係我第一次起美國既bbq
雖然好多人都5認識.不過玩落佐就覺得成班人都好鬼馬.好搞笑
一大早就同sa姐.yannie去到subways站.原本我真係以爲我地幾個係最早到的.
哈哈哈哈..可惜5係lor...仲有幾個傻佬(不知名物體)早過我地..=ar=人到佐7788了...有5.6條友仔跟車.而我地呢邊8個人左右就就去坐bus...講真..真係好耐都無試過一大班fd出來玩了.上到車.感覺.部bus好像旅遊bus..佔佐一大半都係我地d人.興奮的濟就彈起身講也..哈哈哈哈...好熱鬧好熱鬧.整到個司機叔叔時不時要拎轉頭就我地坐低..一路上.我都好驚自己會暈車.應為真係好耐都無坐過bus去甘遠了.無幾耐suiki&me 就好像訓覺.都5知點解..真係好眼訓..但耳仔邊好吵.訓5著..真係好矛盾.到la..終于到la...manhattan beach到la...哇.好舒服既海風.我最愛的大海...好中意呢种感覺.但點知一入到個場.發現方圓幾十公里都見5到一張燒烤爐...哇..好大整狜.呢個時候電話就要出動了.猛甘call人帶呢樣帶果樣...真係辛苦sasa了...我地都到佐幾耐下了.sasa仲起bus站度=緊raymen部車.果然係一班傳説中的遲到王.....而早到既就有me.婷.麗雅.kenny.yannie.成.(被稱爲斷背仔的)斷背仔.馬嘉儀.好傻.真係好傻...原本驚無位所以神甘早就出佐們.點知...鬼影都5多只.仲要齊齊起度吃風...最可惜就係食物5起我地手上...所以為有是但穩佐張台成班人就開始佐呢個傾計行動了...足足=佐成3個幾4個鈡了...跟車果班人都仲沒到.而我地早到既呢班.就差5多餓死甘制了.個個都嗌曬救命了.應為真係好餓.個個都好火...電話都就來call爆了都猙係聼到句"就到了.就到了"...不過都好難怪拒地..應為ny呢邊d路都好複雜.好難穩.3點幾鈡..跟車班人終于到了.好開心終于有的吃了.由於爐5夠大所以圍埋一齊燒.d feel好warm...好搞笑啊.只要一有也吃成班人就開始搶...我儅人5係拒地果班馬la..搶5過拒地.不過無所謂啦.聞都聞夠了(hahaha..係眯好像鬼呢)...吃完也.有3只傻佬話要落水玩.當然無人陪拒地癲la.甘鬼凍.5555..我今日仲要好勇甘著佐件短袖就沖佐出門口...搞到要起海邊傻凍.到處借衫衫著.不過好心人都幾多下....一日就甘過佐了.真係好開心.成班人一齊果种感覺真係好warm...後來收好也之後.我地打算返歸了.me.婷.yannie.阿丰.成.麗雅.kenny坐bus.而其他人就跟車.上到車.突然之間有種好5捨得既feel...5555...點解1日過得甘快呢...應為我開始肚餓了.考慮緊去邊度吃也.最終決定都係吃m記...飽la飽la..終于飽了.都係時候要返屋屋了...呢個時候媽媽肯定起屋屋閙緊我呢個衰女包.應為我一個電話都無打返去...(理由好簡單我驚卑人閙)
我好開心既就係...今日我認識佐yannie...起返歸途中我地傾佐好多好多也,,, 都算係心事吧..我好耐都無試過同人講出甘多也樂...感覺拒真係同我好相識.真係5像係第一日認識甘.甘喦原來yannie係天枰座ga..and同我一樣都係屬羊..我同天枰座既人係最夾ga...好開心好開心.應為yannie真係一個好fd...好有義氣好真既fd...好開心認識拒..呢种或者就係緣分了.

台長: mt `TaRa.
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文