24h購物| | PChome| 登入
2002-05-04 14:29:58| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

賤......!

好賤....有d忍唔到自己.....

今日朝早八點三十分有個對我好重要的化學quiz (雖然我mid-term有100%, 不過有同學得30%喎), 我兩個alarm, 一個八點五分, 一個八點十五分.......但我都要睡下去, 要睡下去, 睡醒已經是四十分. 個quiz係十五到廿分鐘, 一上堂就開始. 我那一秒真的有在想該不該去上課, 不過我都係沖番去, 去到八點五十分(美國的同胞們會明白這個"tempo"真的有點嚇人...差不多無可能係美國幾分鍾返校), 差不多一百位同學望住我係門口那刻...

位超超超man既俄藉instructor(今年剛剛三十才)容許我係門後做埋份quiz(此事又令我仲愛多他一點啦....呵呵), 佢就收其他人份paper.....continue to teach.........

可惜我又full mark.....十分鐘做好廿分鐘既quiz, 又遲到, 令身後七十分的同學大話我賤...

我化學呢科係澳門唔係太鍾意.....可能真係因為個咁有男人味既instructor, 令我好鍾意好鍾意chem.....

我愈來愈賤啦....

台長: 加加
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文