24h購物| | PChome| 登入
2004-11-14 01:25:07| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感受好深@part two

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好鍾意...vicki info 既:
很多事, 何須深究
不明就不要明
不明, 日子又不見得佷不快樂
好岩去回應近排發生既野....
好岩去回應我既感受好深....
事情無對與錯之分,一切取決在一念之間 !
好多野...都想攪清楚...
好多野...都想知道...
但知道左..明哂又唔見得快樂...
咁...我就要....let him go...
呢一刻...我咩都唔想知咩都唔想理...
我只係要...快樂....

jenny...birthday 仲有3日~~
vicki...come back at afternoon lu~
wowowowowo...
今晚既飯局...要好好share 下~~芝~~同清~~^^

p.s等我呀~快樂...等我學識control下eq..!!

台長: 飛翔=jenny~~
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文