24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 21:34:24| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉 ~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小時候好輕易就會講:「我下次唔會‥」「我以後都唔敢…」又或 「對唔住!」
又或好易去promise自己一D 野 ... 我要點點點 .... 我一定可以咁咁咁 .......
人長大了 , 好似經已無講以上既句子有一段時間 .....

係自知自己無咁既定力 , 又或其他 ? 搬屋後 , 都試過答應自要常常整理好自己D 野 , 但到今日 , 我簡直可以" 狗竇 " 黎形容 , ( 咁都好fit曬我個名 ), 但有時見到自己由好有手尾 , 到3日收拾一次 , 到一星期 , 到索性唔Q理 , 到有人黎先算 , 到as now 有friend 黎都唔理有vip到先理 .........( 半年以來只有我表姊呢個vip 到訪 , o個時我仲有經常收拾收拾 ) 哈哈 ~ 咁我咪好奈無 ..... ? 係 ! 不過每半個月我都會洗杉 , so ....... 都ok la ~~

睇黎今年年28會 " 特別的有意義 " (國語) ~~~ thx ......

台長: 樂文
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文