24h購物| | PChome| 登入
2005-03-24 04:00:45| 人氣126| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爛聲Nicam

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23-3-05

今日bcw3 panel discussion
即係trilingual既城市論壇
為左prepare呢個“o既”task
我琴晚通頂靜係瞓左1粒鐘
唔駛講當然之前hea hea下(其實都搵左好多資料架la…)
琴日就開行turbo (究竟係咪又係因為我慢呢??)
其實我真係好想好想做好佢
但永遠hea下hea下時間就過得好快

今日起身o個時算係幾精神
約左佢地10點o係lib記
但係我仲未organise好我d points-_-!!
o係大家半整理自己既稿半rehearse緊o個時
我不斷好似做practical skills咁
o係叠厚厚既資料上面間住兼分左類既points
分番點咁抄番o係之前做左一半既紙上

份稿…
當然係亂到冇人有…
(其實我本身仲好天真咁認為我有時間去edit + print一張執到靚靚o地既)
結果我係o係臨開始o個幾分鐘之前先搵番哂我既points囉
咁既情況當然d稿唔會熟
想死…成世都係趕頭趕命(which is自己攞黎…)

不過我覺得我地group做得算幾smooth
每次miranda interrupt +轉language
我地都可以跟番個sequence講番自己d points



////////////////////////////////////////間場///////////////////////////////////////////

*我既病情:

*由前日既喉嚨好痛
*到琴日既包雲吞
*到今日“神”鼻涕“神”到鼻都“luk”, 仲咳添

miranda叫我唔好discussion o個時“神”咁失禮-_-
因為會錄video
但break o個陣又叫我“神”大力d -_-

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



到Q&A
一如我地所料
做政府official個role都會成為箭靶
d問題係咁衝住我&carol黎問
我地又要不停tune台 (switch between English&普通話)

後尾唔知係咪時間太多
floor問黎問去都係o個d
答過又答多次
最後終於完左
個腦run得太耐真係好wing


*而我把聲係呢個時候
*變成左鵝公喉


咁開心完左個task一齊去食tea
(雖然我係要上堂既…)
其中一個人竟然約左男朋友要離隊!!!!真係丫!!!!
食野既時候覺得好開心
雖然我同呢幾個同學仔唔叫好熟
不過大家一路傾計個感覺好舒服
同佢地做group work都覺得好enjoy


之後上蔣炎o個堂
我無端端係咁咳
咳到眼水都標
我驚d人以為我肺癆
而且我不斷既咳聲o係較寧靜既課室入面太突出
但我已經遲左入課室,唔想又出番去
咪死深呼吸同吞口水
好慘


落左堂之後仲要補習
補完習之後...

*我把聲爛左/拆左
*好沙+勁走音

備註:
jackie打電話俾我
問我係咪病,然後話...我把聲好聽左-_-





不過其實講真
我有d開心自己傷風 (咁當然as long as呢個唔係大病la)
我都唔知自己係咪心理變態
我都解釋唔到

不過都係要快d好番
唔好傳染俾人

台長: 池田侑美
人氣(126) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文