24h購物| | PChome| 登入
2004-09-24 23:37:34| 人氣239| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

續家鄉之旅Ⅳ (21/8-1/9/4)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/8/04
第4日

去姪浜のmarinoa city outlet
約左ran (係韓國人,不過o係日本出世,唔識講韓文及當左自己係日本人)

之後本來池田家約左お母さん既朋友食飯
我地就自己去第二度行街
陰差陽錯之下撞到佢地

お母さんの友達妙子さん極力邀請埋我地去
盛情難卻
就跟埋去

其實本身唔係話唔想去
事緣因為上次食完buffet撞到呢個妙子
我同佢對答完幾句日文之後
我就問緊kazuko點講多謝你呢一餐款待
點知妙子就問呀珊我幾多歲
我掛住應緊kazuko
完全冇答到佢問題
直至佢走埋

突然見到佢
個心好似好唔舒服
唔知呢~我呢d有禮貌人士黎o家嘛
仲要o係自己國家
又對住最有禮貌既民族
於是我一落車
即刻同佢講ごめなさい
不過原來佢都唔記得有呢一回事
但我就當堂舒服番哂

入到去間Italian restaurant
左4個男右6個女咁坐
實行各自各男女分開兩個墟

成程飯勁同お母さんと妙子さん傾計
真係勁開心喎
笑足成程
途中仲加插左文化交流
佢地仲話鍾意香港多過日本添

呀珊又屎忽痕同妙子講我o岩佢個仔
大佬...我唔係真係係o架仔都o岩o家嘛
佢自己就話要kazukoのお兄さん
妙子又話佢10月黎香港
會搵我叫我記住要溫日文
太好la~又可以見到佢~

お母さん突然問我有冇日文名
我先醒起我想叫佢地幫我改個
お母さん幫我改個名叫做yumi (侑美)
個meaning係always serve and help the people & all the best
我本來覺得個名太common
不過係佢改俾我,我一定鍾意既~
各位日後叫我做yumi la~多多指教~~~哈哈!

嘩...食極都仲有既
不過呢餐絕對唔夠お母さん煮既咁好食

台長: 池田侑美
人氣(239) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文