24h購物| | PChome| 登入
2004-04-06 22:18:13| 人氣582| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

萬千寵愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日屋企人打俾我
媽咪la,細老la,叔叔la,嬸嬸la,爺爺la,嫲嫲la,姑媽
續個輪流同我傾電話
好開心
大家都好掛住我呢?

不過又問我有冇肥到

我話有la
跟住姑媽就話:「又」肥左
點解係「又」喎

ps 之前我打俾呀婆
佢都問過我呢條問題
咪又係加個「又」字喳嘛
仲有好攪笑
呀婆金句
重覆左3次
「咁辛苦都係為功名」





呀媽話未必成到團
可能黎唔到探我
>.<
不過如果黎到
細佬都會黎

死仔包
前幾日兒童節佢生日
我打俾佢同佢講生日快樂
點知佢隔離線係佢女朋友

就係咁
捨棄左我呢個家姐...

不過算佢la
一個連o係日本都話要番屋企既人
竟然肯黎上海探我
不枉我買左野俾你





你地放心la
我識照顧自己
都大個女囉
你地都保重la

台長: 池田侑美
人氣(582) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 星座命理(星座、命理、心理測驗)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文