24h購物| | PChome| 登入
2009-06-01 21:39:41| 人氣415| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

值得慶祝的一天...cheers!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日係最後一日normal school day....星期三放假.....星期四學生開始考試....伊家日日放一點半....yeah yeah yeah!!之後考試可以再早d....朋友們都不約而同咁用粗口問候我....VC 真係一個好地方....

今日放左學之後即走....原因係要落元朗買野....因為有一個祕密任務....返到屋企好努力咁開工....好成功!!!! yeah yeah yeah!!!!!!到食晚飯先知原來自己唔記得左食lunch lor 唔該....個mission 係mud....聽日開估!!! don...唔該唔好爆出來!!!!! 唔係同你絕交!!!

真係好多野要celebrate...頭先check CU 個IT competence test o既result....yeah yeah yeah!!!!! pass 左....我真真正正畢業啦!!!! 唔該恭喜我啦!!!! 我擔心左成個星期....因為上個星期做個test o既時候真係覺得好難....我應該相信自己o既努力....o係人地取笑緊我係唯一一個會咁認真為呢個test 讀書o既時候, 我堅持要讀好佢.....yeah yeah yeah!!!!!!!!....我o既努力無白費....yeah yeah yeah.....伊家mud 都唔使驚....可以去喪玩!!!!

頭先又收到好消息....就係星期三我拿到六張disney free tickets.....可以同vc babies 去玩!!!!! yeah yeah yeah!!!! 點解我可以貢開心o既??!!!!!

死啦...我真係好hyper....開心到癲左啦!!!! 好....整到有獎問答遊戲....問題係: 我總共yeah yeah yeah !!!! 左幾多次呢???

隨blog 附送我親愛的eliot, frankie 同ball ball o既相!!!

ps.....好想令到身邊o既人都感到幸福快樂!!!!








台長: 瑪姬
人氣(415) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文