24h購物| | PChome| 登入
2006-01-30 14:20:55| 人氣148| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Sad Movie 真的愛你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實0係幾個月前已經見到呢套戲0既海報, 覺得好吸引, 等左咁耐, 終於都上畫啦! 我好鍾意看愛情小品, 最好就係又有得笑又有得喊0個種(即係摘星奇緣0個種呢)...不過我都幾變態架! 因為我好鍾意看戲看到喊, 我覺得咁樣係發洩情緒最好0既方法...所以, 我絕對唔會放過sad movie 呢套戲! 唔知佢會唔會係韓版0既love actually 呢?! 希望會一樣咁好看同感動啦!

熱血消防員鎮宇(鄭雨盛飾)打算為女朋友秀貞(林秀晶飾)準備一個難忘的世紀求婚,點知因為怕醜緊張兼內向,一直錯過良晨。女友秀貞日日等落雨,希望男友不用入火場,最後,2人能否終成眷屬?

河錫(車太鉉飾)—失業3年的無用新青年,為2餐甘願做沙包任人打。女友淑賢(Son tae-young飾)忍無可忍決定分手。河錫為了贏回女友心,靈機一觸當起掟煲專家,一於開檔收錢幫人分手,河錫到底又幫唔幫到自己呢?

珠榮(廉晶雅飾)貴為現代女性,事業家庭都要兼顧,作為超級大忙人,珠榮並無時間照顧兒子輝燦(Yeo Jin-gu飾),為了吸引媽媽的注意,輝燦處處同阿媽對著幹!做阿媽的非常擔心兒子成為問題兒童。本來一心打算專心教仔,點知發現時間無多,仔仔會如何面對?媽媽又會如何利用最後的時光?

秀恩(新敏娥飾)在遊樂園打工期間對畫畫的Sang gyu (李基宇飾)一見鐘情,為了見多幾面而經常在Sang gyu身邊徘徊,Sang gyu對秀恩越來越好奇,2人在沒有言語的溝通下,到底能否開花結果?秀恩又會否有勇氣對Sang gyu 表明一切。

台長: 瑪姬
人氣(148) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文