24h購物| | PChome| 登入
2003-12-14 03:10:00| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失望

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近來無日目update,1.因為無mood,2.因為忙,所以我諗呢排我都會不定期update,各位親愛既讀者敬請留意!呀,仲有!我重新聲明一次,呢度並唔係dairy,而係一個比我發洩既地方,我只係將我既不滿同埋對事件既睇法用文字係呢度表達出黎,我份人好直,唔鐘意屈住屈住,因為咁樣好易痴線,雖則我而家已經好痴線!
好,入番正題!
知唔知點解會有失望呢一個心理情況出現?因為有希望!
希望係因,失望係果!希望其實可以分為兩部份:希冀+渴望!人係一樣好得意既生物,佢地係每一次做一樣野之前,都會希冀得到大成功,而佢地做一樣野既原因係因為想得到更多...而結果係點呢?失望o羅!
D人成日講"希望愈大,失望愈大"無錯!所以我覺得做人做事都唔應該抱有任何希望,因為無希望就唔會有失望!
可能有人會覺得我諗野好灰,好悲觀!甚至有人覺得我係怨男!
係!我承認!講真,我已經無晒信心!原因?因為我好天真咁相信呢個世界有希望呢一會事!我真係好白痴,俾所謂既機會呃o左N咁多次,仲要去信,不過佢真係好堅,佢成日係你最失望既時侯佢D希望你,但每一次既結果都係"希望愈大,失望愈大"!夠啦,得啦,好唔好...
曾經聽過一句話"做人乜都輸得,係信心唔可以輸"既然而家我都輸晒信心,我仲算係個人咩,不如乾脆比我死左佢仲好,我真係好痛苦...

台長: Jan 滔
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文