24h購物| | PChome| 登入
2011-10-05 23:46:57| 人氣336| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Patience

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




song: Patience

Artist: Take That

Album: Beautiful World

Year: 2006



Just have a little, patience

這只需要一點的耐心

I'm still hurting from a love I lost
我仍舊為了我曾經失去的愛而心痛

I'm feeling your frustration
我感覺到你的挫折

Then maybe all the pain will stop
所有的痛苦或許終將停止

Just don't be close inside your arms tonight
別獨自在你的內心戰爭

Don't be to hard on my emotions

別對我的情感設下重防
  
  
  




Cause I, need time
所以我需要時間


My heart is numb has no feeling

我的心仍舊是麻木,沒有任何感覺的

So while I'm still healing
直到我完全治癒

Just try and have a little patience
我仍舊需要嘗試並且需要一些耐心



I really wanna start over again
我想要再重新開始

I know u wanna be my salvation
我知道你想,你也能夠成為我的救星

The one that I can always depend
你是那唯一我總是可以信賴的人
  
  
  


I'll try to be strong, believe me
相信我,我將逐漸茁壯

I'm trying to move on
我努力向前走

It's complicated but understand me,
這是個難以應付的過程,但請理解並相信我
  
  
  


Cause I need time

My heart is numb has no feeling

So while I'm still healing

Just try and have a little patience

Yeah, have a little patience

Cause this scar runs so deep

It's been hard

But I have to believe me

Have a little patience

Have a little patience

台長: Jammiee
人氣(336) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文