24h購物| | PChome| 登入
2004-08-25 20:35:49| 人氣3,320| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

非常對話右左右︰暗瘡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

踏入暑假,艾斯特深受暗瘡問題困擾,甚至寢食不安,憂心忡忡...

右︰嗚嗚...點解會咁o架?!!明明放緊假啦,o的暗瘡竟然仲多過返學o個時...仲要俾人話我殘o左好多...

左︰係唔係因為你2個月未”M”到,所以一直谷瘡谷到而家呀?你都好睇o下醫生啦...你o的內分泌一定好失調...

右︰可能啦...我唔想到開學都係咁呀!我可以點做呀? >_<

左︰嗯...好簡單...有暗瘡就乜都唔做得!!

右︰o下?!你講乜?

左︰總之就乜都唔好做啦!塊面有暗瘡就等於皮膚受傷,o的暗瘡就等於傷口。你平時o的皮膚如果受傷,你都唔會亂搞佢啦!!所以,你一定乜都唔做得,等塊面好好休息...

右︰噢...咁敷mask都唔得?

左︰嘩...你千祈唔好呀!敷mask 分分鐘會刺激到你o的皮膚,可能生得仲勁呀! 如果係細菌性感染而生暗瘡,更加唔敷得!因為mask入面含有o既養份反而會幫助o個o的細菌生長...你o既暗瘡只會愈來愈多...

右︰咁都好驚喎!點樣先知道自己係咪細菌感染呀? 因為我以前間中生o下暗瘡咋...但呢個暑假係咁生...生到一面都係啦....>_<

左︰咁你好有可能係細菌感染啦!細菌感染性o既暗瘡...通常都係由一兩粒開始,然後到o個o的暗瘡好返,附近o的位就開始生暗瘡啦...如果呢個時候仲未有適當護理,仲要係咁敷mask...慢慢o的暗瘡就愈來愈多啦!因住一發不可收拾呀!

右︰死啦!!唔怪之我愈來愈多瘡啦...咁除o左唔敷mask....我應該點做呀?

左︰你平時點護理皮膚o架?用咩護膚品多?

右︰無呀...我本身皮膚屬於油性,所以我好著重清潔同控油。所以o的護膚品都係清爽控油為主,然後會做下深層清潔o既mask 又或者磨沙呀咁...

左︰咁你有無保濕呀? 保濕都好重要o架...如果你o下o下掛住控油,無好好保濕,你面上o既油份只會愈來愈多。因為皮膚缺水時會分泌多o的油份去滋潤你塊面,如果你再你咁控油,你塊面只會分泌更多o既油...所以,皮膚o既水份同油份一定要平衡呀!

右︰死啦...唔怪之我咁多面油啦!我見自己多瘡,覺得保濕無咁重要...唔怪之我冬天咁少瘡啦...因為我冬天會care保濕多o的...咁我應該點做呀?

左︰嗯,見你情況未去到太壞,而家都補救到o既...首先,一定要暫停你o的mask同磨沙,唔好再刺激塊面! 朝早起身同埋夜晚都要先用cleansing oil 清除你皮膚表面o的油脂同化妝品...因為cleansing oil可以清潔你o既皮膚表面而又唔刺激你塊面,之後,你就用for暗瘡皮膚o既洗面用品洗面,記住呀!因為通常for暗瘡皮膚o既洗面用品會含有防止暗瘡細菌滋生o既成份。到你深層清潔完塊面,再用護膚品就會更吸收啦...記住朝早都唔可以懶呀...

右︰o下!朝早都要用cleansing oil?但我尋晚先洗過面...又無化妝....

左︰係呀!唔可以唔用!!因為cleansing oil主要係清除你皮膚表面o既油份同雜質,無論你臨訓前塊面係幾咁乾淨,其實到你訓醒,你塊面已經有好多油份同雜質o架啦...只係你睇唔到...如果日頭你都唔做足清潔同護膚,除o左皮膚會繼續幫你積聚污垢,化妝會唔上妝外,你用咩護膚品都會唔夠吸收o架....

右︰噢...

左︰到你洗完面,就記得用化妝綿將化妝水輕輕拍上面,呢個動作可以為皮膚底層補充水份,咁你皮膚底層唔缺水,面油就會出少o的啦! 拍完化妝水,記住要搽o的乳液或者cream 去鎖住皮膚o既水份,咁亦都可以令你皮膚表面唔怕缺水...上妝都易o的o架!

右︰嘩...原來要咁架?唔怪之我又多油又多瘡啦....原來的應做唔做,唔應做又落力做...

左︰記住呀!你塊面而家等同受傷,一定要小心護理呀! 千祈唔好再晒太陽啦...咪生得仲多暗瘡呀你~

右︰o下...太陽都唔晒得?! >_<

左︰係呀!皮膚一接觸太陽,皮膚底層o既水份就開始抽乾,咁塊面就會分泌多o的面油去滋潤返....咁呢....

右︰呀!我明白啦...原來我做錯o左咁多...塊面搞成咁,真係抵我死呀!好!!我要重新開始,正所謂28日一個更新週期,28日後,我o既皮膚就會重生o架啦!等我呀......

台長: 艾斯特
人氣(3,320) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報) | 個人分類: 生活 |
此分類下一篇:換新BRA
此分類上一篇:非常對話右左右︰好男人

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文