24h購物| | PChome| 登入
2009-05-27 19:13:49| 人氣14| 回應0 | 上一篇

記得,,,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


記得我曾經寫過一篇日記係話我變jr,,

笑下就會好..  !!

我真係覺得自己好傻,好辛苦,,

成日諗埋一bin,,  搞到自己好鬼辛苦,,刀吾知為咩.. 

aiii,,  我刀吾知係幾時開始有le 種甘吾安全ge感覺,,

亦吾希望自己變到甘,, 

我好想反反去以前,, 

做反d我想要ge 野,, 

我吾想再度黎度去,,  真係好辛苦,,

好易諗埋一bin  ,,  希望我可以改到,,做反個我自己na,,

我諗,,  我識ge自己吾係e ga 甘ga..!!!  係以前哥個我,,  !!

台長: Yukie
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文