24h購物| | PChome| 登入
2013-02-08 18:35:53| 人氣124| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Ch 3﹑

到左第二日.;)

課室~*

希 - 喂,,,不如一齊去行街呀,,,
雅+慧 - 好呀,,,幾時,,,
希 - 呢家囉,,,
慧 - 健去唔去架?
希 - 咦,,,難道你鍾意左佢?,,,
慧 - 佢去唔去呀,,,
希 - 佢去呀,,,
慧 - 雅,,,去啦,,,
雅 - 我仲有得話唔去咩,,,
雅 - 咪住,,,希你條女去唔去架- -?我唔想見到佢喎,,,
希 - 佢岩岩話唔去,,,
雅 - 好彩,,,
希 - 行啦仲等咩,,,

某間手飾店~*
雅 - 喂,,,希,,,你覺唔覺得呢條手鏈好令呀?
希 - 你鍾意條手鏈咪買囉,,,
雅 - 唔啦,,,曬錢,,,仲有呀,,,鍾意就唔一定要擁有既,,,(對希笑左笑就走開左
希 - (望住條手鏈,,,

夜晚6點,,,
慧 - 喂,,,我返屋企先,,,我應承左呀媽今晚返屋企食飯架,,,
雅 - 咁好啦掰掰,,,
慧 - 掰掰(走左,,,
原來歡笑裡 無須喝醉 閉著眼就會睡 健電話鈴聲
健 - 講野啦,,,
健 - 咩話,,,?
健 - 咁我呢家返黎啦,,,[cut左線]
健 - 我要返返屋企先,,,呀媽急call,,,
希 - 咁好啦掰掰
健 - 掰(走鬼埋,,,
希 - 雅,,,
雅 - 咩事呀,,,?
希 - 拿,,,送比你架,,,(係個到袋到拎左盒野出黎
雅 - 咩黎架,,,?
希 - 你打開黎睇下咪知囉,,,
雅 - (打開左)哇,,,好令呀!
希 - 你鍾意就得啦,,,
雅 - 係喎,,,你做咩送條手鏈比我?
希 - 你岩岩話好令嘛,,,咪送比你囉,,,
雅 - 咁,,,
希 - 唔好咁啦,,,收左佢啦,,,
雅 - 咁好啦,,,
雅 - 好夜架啦,,,我都要走啦,,,
希 - 好啦掰掰,,,
雅 - 掰,,,(走左
雅 - 其實佢都幾好人呀,,,又令仔,,,又體貼(係到傻笑- -
雅 - 嵐雅瑜,,,你係咪發燒呀,,,係到諗埋晒呢d野,,,

ch.3完啦z_z

下集預告,,,

x - 你可唔可以做我女朋友呀?

x - 好呀,,,
---------------------------
預告完z_z

留意下ch,,,  ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-!   ch-4



台長: ﹑        〞煙籽.*
人氣(124) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! |
此分類下一篇:[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-4
此分類上一篇:[原創-口語] ``-[*記憶ˇ回憶 !? } ;-! ch-2

ˇ灀淣﹑〆
唉呀快D出啦.
我睇死系希同晴分手之後同雅一齊-,-!
2013-05-11 23:36:21
版主回應
好比心機咁作緊.口.
2013-05-11 23:39:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文