24h購物| | PChome| 登入
2006-12-31 23:10:00| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

总结啊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

06年最后噶今日,我依然一个人跳最后噶独舞,带上我最爱噶红舞鞋.
对于07年,我无寄予过多噶期望,因为我从来都害怕自己会如此失望.
我敬爱噶神,多谢你比予我噶一年,虽然我过得并非好快乐,但系,我会懂得知足.中有1个钟就07年,我最想同边个倒数?其实,却又是我最想忘记噶人.
系06年最后噶一日,我做左一件对于我好重要噶事情,参加左公益声带大赛,整左一组公益声带.
声带见证左我今年最后噶努力,见证左我噶06年,同样见证左我最心爱噶果个人噶努力,因为我地第一次也系今年最后一次合作努力去做一件事情.
但系,我地并5知道,距系07年会开花定枯萎,我地噶努力会5会得到其他人噶认同?!于是,我无为自己大扫除,无为自己删除一D5应该存在噶也,我真系5舍得,我也早都删除左3份之2噶回忆拉,将之前噶MSN空间(爱比恋更冷)删除,入边其实有好多值得我珍惜噶记忆同留言(紧有噶留言),每次捻起我格童话新闻台141篇关于某个人噶东东都无晒果阵,我伤到再都起5到身,然后可笑噶是,当我删在座MSN同QQ噶果日,又将份真情(141篇文字)失而复得,而家我写到245篇拉,但再都无人去T到,如果有一日,所有文字都再次无晒,我捻,我希望真系无再翻转头拉.组声带对我哩讲好珍贵珍贵,再都5会有下次噶啦,好似我心爱噶BB一样,我希望距可以激励我07年继续奋斗,得到其他人对自己噶认同,包括某个人噶认同.好似某个好好噶人同我讲感:我并5系一个小妹妹,我也都5肤浅.
我一直听紧组声带,开始,紧住重复重复,或者听万次之后我依然会听,我好珍惜啊.多谢某个人,多谢哩份我同距送比自己噶礼物.祈求,我地可以顺利进入复赛.如果失败,我会令自己07年学会忘记一个人,如果成功,感我又要继续咩?真是5想啦,我讨厌比人5在乎啊!!

最后,我想多谢哩年同我一起成长噶人,多谢老细(你真系一直陪我成长噶,小妹妹会长大,理个大哥哥都会稳到真爱同爱噶音乐,我支持你,加油啊,D歌好好听,虽然我地无讲过也感),多谢啊闷(一个我觉得好犀利噶人,因为距可以一个人晒所有噶也,不过我都努力可以噶,但系,你有个缺点,你做咩都只是开左个好头就算噶啦,无内容,一个人真是无办法噶,我终于明白,不过我会帮你经营,哈哈),多谢话自己坏人噶中仔(我5知道咩是好咩是坏,我只知道,我当你是朋友姐,我认定噶,我好固执噶,一个好冷静分析问题噶人),多谢某人(你令我成长过,令我有过珍贵噶回忆,虽然我行5入你噶世界,我会忘记你噶),多谢鹏鹏(我地认识是因为某人,也并5是某人,不过多谢你支持我鼓励我,如果我中意果个是你就好,但你有太多女朋友咯,好好珍惜距地拉),多谢超仔(多谢你愿意做我短片噶男主角,多谢你体谅我,多谢你帮我打气),多谢啊当哥哥(你一直支持我,哈哈,一个好好噶哥哥,希望你好快稳到工,毕业拉,终于都,你噶小蒲菲会努力噶,多谢你信我噶能力),仲有多谢衰鬼牛牛小姐同距噶猩猩,多谢小星星,多谢熊猫,多谢大家姐,多谢果D一直支持我噶人,中有大美人,我2个女王子,哈哈,我努力噶!希望大家07年努力,新年快乐,多谢自己.我地明年见啦~就是一个钟之后噶事情拉~哈哈

台長: 晨曦の水母
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 飞鱼噶童话 |
此分類下一篇:剪断
此分類上一篇:用眼泪堆积情感

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文