24h購物| | PChome| 登入
2005-09-21 17:05:25| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Everyday Vocabulary #48---You Are So Beautiful

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


Everyday Vocabulary #48---You Are So Beautiful

You Are So Beautiful
(你是如此的美麗)

You are so beautiful to me
(我眼中的你是如此的美麗)
You are so beautiful to me
(我眼中的你是如此的美麗)
Can’t you see?
(難道你看不到嗎?)
You’re everything I hoped for
(你是我唯一的渴望)
You’re everything I need
(你是我唯一的需要)
You are so beautiful to me
(我眼中的你是如此的美麗)

Such joy and happiness
(你為我帶來)
You bring
(這樣的開心和幸福)
Such joy and happiness
(你為我帶來)
You bring
(這樣的開心和幸福)
Like a dream
(就像一場夢)

A guiding light
(你就像指引我的明燈)
That shines in the night
(在黑夜裡閃閃發光)
Heaven’s gift to me
(你是老天給我的禮物)
You are so beautiful to me
(我眼中的你是如此的美麗)







-------------------------------------------------------------------------

P.S. 這架飛機好像就是傳說中的隱形戰機,外型流線,充滿神秘感。

台長: Oliver
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文