24h購物| | PChome| 登入
2005-08-14 22:24:43| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2005.8.13.爛臭狂歡Party

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

夜晚6點約左爛臭成員0係大元等...
主角就未出現!
跟住就同其他成員一齊買野lo!
我地由bbq改左做打邊爐!
撞鬼...夏天打邊爐..我真係第一次!

周圍格下價..買左好多野..
但都係用左好少錢~
買完打邊爐0既食物..
就去惠康買飲品~

我地0既目的地係爛臭成員之一豬肉0既祖屋..(林村)
買齊晒d野...就去搭巴士...
拉住車仔0既豬肉..見倒架64k 就0係咁跑..
完全不顧佢架購物車0既安危...
我同loky 同阿倫..0係佢後面..
見住佢0既舉動..真係笑到行都行唔倒..
唔好話追巴士...
同時我地3個都覺得佢一個追倒..我地可以行慢d~
點知...佢追車失敗!!!!!!!!
64k巴士司機並冇理會佢....
真係可憐!我地可惡的三個仲要笑傻左呢!

等左10分鐘..有第二架lo!
上到車..仍然係笑緊豬肉隊員播!
坐車途中...突然有人0係上層行左落0來..
原來...係...寶晶隊員同今晚0既主角迪仔隊員播!
o...咩都串晒煲lo!

落左車..就跟住豬肉行..
一路行..我就捉住迪仔..
因為我好驚狗呀><
8點幾開始食野lo..
9點幾豬肉去接gigi..果時好大雨呀~
大家停左手等佢地返0來..
咁我地就影下相~好搞笑..
loky 成日叫人一齊望左望右..hahaha

之後繼續食野..law埋佢地之前整0既蛋糕出0來切..
嘩...如果係我生日一定好開心~haha
食到十一點就執野lo!
執完0玩扭扭樂...7個人一齊0玩..
個景象真係唔識形容..總之就恐怖~!
我好慘呀...成日比人整倒..
阿倫仲慘分開左兩隻腳..下面係gigi~
勁叫佢唔好0郁~hahaha

0玩到12點幾就走lo!
要趕搭尾班巴士呀!
今次走...我law傘同阿倫擔!
佢拉住車仔..行行下..
有狗吠呀又~我用傘遮住..
唔想見倒d狗..同阿倫兩個嚇到想死...

出到去巴士站..
架巴士又唔理我地截車la~
又等左兩個字先有第二班~
我一個0係太和落車ja~
返到屋企..沖埋涼..都已經點幾lo~
跟住就做project~
3點幾先訓=.=...好tired!

不過li一晚我真係0玩得好開心!
好奈未試過咁癲~...
我真係好鍾意你地呀!>3<
咁多位爛臭成員!kakaka

台長: DaDa
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文