24h購物| | PChome| 登入
2020-08-15 21:00:15| 人氣29| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

台北外送茶體驗分享

係台北做左兩年野,當然少不了雀仔痕,出黎搵女人啦。開頭試過幾間邪骨同外送茶,結果唔係件件都撈味大陸妹,就係個場污糟邋遢,d女質素又唔及香港HG,真係雀仔爽完就算,無聊到死。好彩又比我搵到宜家呢間,服務絕對一流,而且d女都係本土台妹,好多一個月出黎兼職三四日,中意仲可以翻食。

我自己係乜女都岩,幼幼、OL型到輕熟女都岩,靚女都要試下,外送茶都會有提供。我第一次係試輕熟女,哇大波大羅,對波有D cup超級墮手,又有樣有氣質,塊面係台風輪廓,面尖尖鼻梁高高,成個人超性感得黎完全唔覺得係出黎撈。服務當然唔少得,環吹奶袋底後,我頂幾下佢就高潮到面紅紅,我再換幾個姿勢,佢又高潮多次。姐姐話佢本身係台南做生意既,一個月就上台北兼職幾日,我到宜家仲有翻食。

之後再試幼幼、學生妹,個樣咁岩生得勁似最近參選果個社運女神,邊個女神就唔開名啦。覺得自己食左大名人,爽死。妹妹仲要係瘦底大波,對波夠夾腸。妹妹一開門就老朋友咁好傾,佢話自己性格三八喎,邊度三八呀,活潑可愛就真。妹妹真係睇唔出咁大食,話戀愛成癮中意比男人壓住喎,出哂水係咁叫我用力頂,我就唯有遵命,一下一下出全力撞入去,佢仲爽過我。我都耐唔耐返食。

想食咩類型既女都可以問agent要,agent都會畫量安排。有時我睇相見到索女,仲即刻比agent安排同一類型,超好玩。我就妹妹、姐姐、OL、櫃姐、辣妹、少婦乜都試過。覺得岩又可以翻食,但當然唔係日日有啦,妹妹始終都係兼職嘛。台北送茶真係正,台妹名不虛傳,黎到台灣以後性福無邊,唔係吹。 唔識講 本人第一次寫報告 寫得不好請見諒 驚俾朋友認到用左新帳號 至於聯絡方法 唔想好似賣廣告 真係想要 http://www.5280344.com/ (講henry介紹)

台長: henrymr
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文