24h購物| | PChome| 登入
2003-09-05 01:10:59| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

成行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天我在圖書館借了有關奧地利自由行的書,發覺冬天Austria都有零下3度,而冬天去係貴過夏天既。死啦,會唔會去唔成呢……..

咁到時吳哥0個個又去唔倒,上船又上唔倒。
咁………………………….
我草咁多$為咩﹖

上左French喇,丁小姐講得arm,take0個陣都應該預左難,如果drop左齌sit會好冇意思。
心中掙扎左好耐。
其實由我抉擇french同photography0個時都開始懷疑自己對french有幾鍾意,不過今日上完,又覺得幾有趣喎,講真丫,既然讀得呢個course,我同自己講點都要去一次France,唔係點學以致用呀!!!!!

我需要對自己既決定負責,第時讀到喊都冇得怨嫁喇~~

台長: 涵泳
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文