24h購物| | PChome| 登入
2003-06-16 02:00:05| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

WaRm

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

父親節,例牌,做女既請飲茶。

母親節已邀請了老爸到城軒飲茶,當時媽還在呷乾醋,我承認,我重視父親節多於母親節。只因媽份人較勢利,爸什麼也沒所謂,就算有,永遠也放在心中,除了飲飲食食,對此,他什為講究。

十個幸好,城軒什合他的口味,尤其對叉
燒包讚不絕口,哈,我有他的遺傳,大家也鍾愛叉燒。講下題外話先,細個0個陣,表哥話我個樣似鍾意食叉燒,直到而家,我仲wonder個樣會睇得出鍾意食咩嫁咩﹖係呀,今天的飯局,我和媽也有個遺憾。媽吃不到她的蓮蓉飽(留意,上次mothers' day佢都食唔倒);而我,蛋撻,賣哂!!

then,我帶左佢地遊花園,我mum話"嘩~真係好大呀!"我心諗.............

替他們拍了幾張照,車~懶恩愛~哼~~掛住幫佢地影,唔記得影全家幅tim,算啦。看著他們把玩我的dc,很孩子氣呢~晚上,媽誇下海口7月1號請飲茶,大家,請朝著看。

琴晚,丁千金話朋友會上車落車,只有父母唔會,當時我諗,其實唔係ga,佢地都會有離開我地既一日,我成日諗當0個日來臨時,我會點。我..............根本想像唔倒,我..........諗到呢度,我就會好驚,人地話,人人都有自己既長處,但我仲未發現倒lor..........會唔會其實冇嫁﹖﹖咁我第時以咩為生﹖

台長: 涵泳
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文