24h購物| | PChome| 登入
2005-04-09 15:51:09| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

loves

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

阿yan同細佬出左事,
前晚,細佬錫左阿yan一啖,
之後...阿yan迫細佬去面對....

我覺得阿yan自己都唔知自己想點..
但又迫細佬..
其實好唔fair..
一早我已經覺得唔應該去到呢個位..
但佢地又唔信..
依然覺得無問題..!

到今日..
細佬同阿yan講,叫佢唔好搵佢..
我覺得..其實..可以唔駛去到呢個位..
我覺得...好無謂..
我覺得..咁大個人應該唔駛搞到咁...!!

覺得好煩..
咁大個人..仲要成日都要人擔心佢的感情問題..
都仲咁唔識handle自己的一切一切..
唔知幾時佢地先識...
唔想面對呢d野..
覺得細佬唔信我..
that ok..我對佢都唔係十分有信心..
我都唔想同佢講野...
我知道..有野我都唔係想比佢知,
因為佢幫唔到我..

要我去conclude佢地兩個的事...
我只可以用唔同的單字去形容..
over左,要面對,get it themselves..
not so serious..
唔想理...

台長: 吉屎
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文