24h購物| | PChome| 登入
2012-08-19 00:36:10| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[詩歌]-All Heaven Declares

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


All Heaven Declares

All heaven declares
the glory of the risen Lord
Who can compare with
the beauty of the Lord?

Forever He will be
The Lamb apon the throne
I gladly bow the knee
And worship Him alone

I will proclaim
the glory of the risen Lord
Who once was slain
to reconcile man to God

Forever You will be
The Lamb upon the throne
I gladly bow my knee
And worship You alone


 

諸天宣揚  萬國敬拜與讚美

諸天宣揚
復活之主的榮耀
誰能相比
我主聖潔美麗

永遠到永遠
羔羊已掌權
今我歡喜前來
向祢屈膝敬拜

我要宣揚
復活之主的榮耀
誰能相比
我主聖潔美麗

永遠到永遠
羔羊已掌權
今我歡喜前來
向祢屈膝敬拜

台長: 泉源
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: 3.敬拜類 |
此分類下一篇:[詩歌]-盼雨
此分類上一篇:[詩歌]-坐在寶座上聖潔羔羊

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文