24h購物| | PChome| 登入
2017-02-06 09:22:30| 人氣975| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Stray Heart

推薦 14 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Green Day-Stray Heart

專輯:¡Dos!

Lyricist:Billie Joe Armstrong

Composer:Green Day





I lost my way
Oh baby this stray heart
Went to another
Can you recover baby?
Oh you're the only one that I'm dreamin' of
Your precious heart
Was torn apart by me and

You're not alone
Oh oh and now I'm where I belong
We're not alone
Oh oh I'll hold your heart and never let go

Everything that I want
I want from you
But I just can't have you
Everything that I need
I need from you
But I just can't have you

I've said it a thousand times
And now a thousand one
We'll never part
I'll never stray again from you
This dog is destined for a home to your heart

We'll never part
I'll never stray again from you
You're not alone
Oh oh and now I'm where I belong
We're not alone
Oh oh I'll hold your heart and never let go


Everything that I want
I want from you
But I just can't have you

Everything that I need
I need from you
But I just can't have you

You're not alone
Oh oh and now I'm where I belong
We're not alone
Oh oh I'll hold your heart and never let go

Everything that I want
I want from you
But I just can't have you

Everything that I need
I need from you
But I just can't have you

Everything that I want
I want from you
But I just can't have you

Everything that I need
I need from you
But I just...
Just can't have you





(中文)
哦 寶貝  我失去方向了 

這顆迷途的心  去了另一個地方

寶貝 你能修復它嗎

哦 你是我夢寐以求的唯一

你那寶貴的心

被我給撕裂了



而你 你並不孤單

哦  如今的我有了歸屬

我們並不孤單

哦  我會緊握著你的心  絕不放手




我想要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你

我所需要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你



我說過一千次了

而今是第一千零一次

我倆永遠不會分開

對於你  我永遠不會再迷失方向

這傢伙注定要有個家

就在你的心中



我倆永遠不會分開

對於你  我永遠不會在迷失方向

你並不孤單

哦  如今的我有了歸屬

我們並不孤單

哦  我會緊握著你的心  絕不放手



我想要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你


我所需要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你


你並不孤單

哦  如今的我有了歸屬

我們並不孤單

哦  我會緊握著你的心 絕不放手



我想要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你


我所需要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你



我想要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你


我所需要的一切

都在你的身上

但我就是無法擁有你







台長: Shalott

您可能對以下文章有興趣

人氣(975) | 回應(0)| 推薦 (14)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 無限的思緒 |
此分類下一篇:
此分類上一篇:寧可讓我苦

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文