24h購物| | PChome| 登入
2006-05-07 09:25:15| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿哈哈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




自己搭巴士jer,我都慣啦,好巴閉咩!!驚魚jer,好多時都發現自己會怕羞,怕緋聞,好多時我都叫自己唔好甘小氣gala,今日又同阿聰打交,遲早比呢個死肥仔激死我!!鬼叫阿泉升到甘高咩,同一個經理級既人傳緋聞,搞到我唔好意思再打攪人地,唔可以叫人地陪我去吃早餐,唔可以上人地屋企睇碟,好多時見到d人對阿泉好左好多個陣,就會覺得自己唔可以同其他人一樣察鞋,好似好特登甘樣,地位差得遠既人始終都好難做到好朋友gala,如果比人覺得我成日粢住阿泉,我就會覺得會有好多人會講我是非甘,哎...同更都唔會好似以前甘樣,反而驚比人見到我地傾計就一大堆閑言閒語,可能係我多心呱...或者人地唔介意d緋聞呢,啊哈哈~~

台長: 歌維婭
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文