24h購物| | PChome| 登入
2003-08-07 23:01:12| 人氣64| 回應0 | 下一篇

日本七日遊2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次係第三次去日本喇~不過唔跟團去就係第一次~所以特別有feel唷~去左七日~OSAKA兩日TOKYU五日~整體黎講成個trip都好開心呀~日日倦到癲都堅持每晚寫完diary先覺覺架~要同朋友仔share下嘛~

@七月廿八日@
-到達關西空港都已經係夜晚lu~仲要搭完bus再轉taxi先去到hotel~>.<~
-hotel後面條街好熱鬧架~好多野食好多野玩仲好多……架步~黃色果隻~
-日本第一餐-迳迴轉sushi~間野又係叫元祿囉~
-係便利店掃左6盒夏季限定pinky~盒盒都唔同樣~好cute架~仲有掃左n盒好好味ge WILL CHOCO~係HK好難搵到呀~
-好~熱完身~聽日去心齋橋行街街~

@七月廿九日@
-晨早起身食左個ok好味ge早餐~有燒墨魚丸ge早餐~哈哈~
-唔知係咪因為尋晚死都要攬住個pillow訓熱親呢…係咁留鼻水添…
-出錯subway出口~行到人都癲先搵到間四天王寺…d符同間寺一樣~唔靚ge~仲做埋餵蚊比比…痕死我喇~~~我要走呀~~~
-今日ge main dish係心齋橋~果度間loft好多層呀~好多得意野呢~成個架都係panda野~揀邊樣俾honey呢…好難取捨喔~~~
-心齋澆條shopping street好長~長得好過份下添~雖然d野唔多岩feel~但都好多野睇呀~仲好多香港人添~
-沿途係咁食食食~行到天黑~諗住去道遁堀dinner~點知一去到就俾一棟9層都係sport brand ge野吸左去~嘩~見到…..仲想……俾daddy篤中我諗緊咩~仲俾人話…女生外向~哈哈~!!!
-足足行到遠離左心齋橋成兩個subway站~行到腳趾抽筋咁濟~
-tmr leave OSAKA飛TOKYU lu~

@七月三十日@
-BYE BYE OSAKA~!
-伊丹空港阴羽田空港
-超級無敵大塞車~開始掛住HK~最掛住你啦……
-去到新宿PRINCE HOTEL都夜晚喇~
-食完野通街行~好多外國人~好多香港人~好多人~差D被踩死~D人好臭~個個都去歌舞技町飲到死~D百貨公司又晨早收晒~返HOTEL抖抖好過~
-岩岩出左去玩房出面部燒墨魚丸機~好彩之前有個阿叔做左人版~我先不致死係一盒墨魚丸手上~佢拎盒野出黎時淥到成個盒飛左落地~真係慘…
-白白迳SLEEP

@七月三十一日@
-雖然又要晨早起身~但唔使好似跟團咁趕頭趕命已經好好架喇~
-呢幾日拎野拎到隻dog咁~你係到就好啦~
-TOKYU DISNEYLAND廿周年呀~加州果個大好多同埋氣氛好似好好多~不過我又覺得今次開心d bor~因為唔使行到抽筋~d staff又好nice~做緊野俾我死捉住問野都無發爛渣~d英文仲幾好添~哈哈~~~
-玩左好多野~不過全部都好小兒科~因為無人肯陪我玩~哼~!!!可惡!!! I will be back~
-POOHPOOH好勁呀~有自己GE “POOH CORNER”~係入面發左癲~完全失控~!!
-好鬼曬呀~~~黑左~>.<
-個firework好正呀~~~爆左好多mickey頭出黎呀~kawaii le~~~夜晚ge parade俾日抖果個靚好多好多~~~狂影相~前面又鬼咁多人wor~影完之後腳震~

@八月一日@
-尋日DISNEYLAND今日DISNEYSEA~
-一去到就有個musical SEA PARADE~好正`~有feel過隔離個disneyland添呀~好好ge warm-up呀~
-以前去trip都唔興影好多好多相~今次乜鬼都影左先算~見乜都玩一餐~唔知點解呢…..細個去disney無乜感覺架~反而牛高馬大去就好興奮囉~完全融入晒個magic world~(P.S.得我自己融入…哈哈~)
-好想同你再黎過~好想同朋友仔再再黎過~總知好想再再再黎過~
-今日心情大上大落~忍忍埋埋終於爆喊~一發不可收拾果隻~預備收聲時又好掛住你wor…好想返hk~又喊過~
-不過轉個頭又無野lu~去左間餃子麵店飯飯~煮麵果兩個係chinese黎架~見到自己人佢地不知幾開心~碗麵大到食左3分1已經唔知點算…真係多謝晒…-_-lll
-覺覺~dream of u~!

@八月二日@
-YEAH~~~原宿原宿~~~
-竹下通D野好不濟呀~間間D衫都好似SECOND-HAND咁~>.<
-入STARBUCKS買MOCHA順便問下BEAMS係邊~成間鋪唯一一個沖咖啡ge哥哥掉低佢d咖啡叫左我出街~又口又手好努力咁指我去~差d想帶埋我去咁濟~實在太太太太好人喇~
-一連行左幾間beams呀~夠晒皮~~~
-之後去左富士電視台玩~跳躍大搜查線(WPS)真係hit爆~仲發現原來係beams買果件tee就係同WPS crossover架~恨死細佬~不過我件係細碼~佢真係得個恨字~呵呵~~~
-DADDY仲係電視台出面俾人留言個WHITEBOARD寫左"小便泰郎"...-_-"
-我同左好多cartoon bkground影想呀~最搞笑係我同小丸子影時有個台灣人當我係日本妹唔識聽~不停話「很像很像…」~哼~係囉~我係小丸子囉~
-聽日走喇~頭先執晒d野落去pack箱~重到無倫倦到癲~gdnite sweetie~

@八月三日@
-今日last day呀~訓飽訓夠先起身check out~前幾日去得太盡喇~再唔訓下會死~
-行下hotel附近d百貨公司就算~
-兩點就搭車去成田空港lu~七日就去過四個唔同ge日本機場~勁~
-係機場食左個late lunch~亦係今次japan trip ge最後一餐~兒童餐~有玩具添架~9好得意喔~~~
-BYEBYE JAPAN~~~

台長: 比比
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文