24h購物| | PChome| 登入
2003-10-12 00:56:29| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難逃魔掌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

入左大學都有成2個月啦...
我發覺係我生活當中
梗係有個叫stephen既人
即使個名唔係咁串..個讀音都一樣
而我第一個接足既steven呢..
係我係中二鐘意個個男仔黎既
不過中二個年我都未知佢叫steven
你知啦..中學生多數都叫中文名既
之後呢..就係boy'z個個steven啦..
講真我鐘意boy'z個個steven
都有d受我中二個個男仔影響架

依家讀到大學啦.又有個stephen出現喎
佢係我d同學仔黎既
佢同我英文同一班
電腦又同一班..不過其他就唔係啦
開頭commerce我地都同一班架
不過自從佢俾個miss鬧完上堂傾計之後
佢就轉左科啦..
佢個樣都算ok架
可能係咁既關係啦..
我對佢都有小小好感
不過就重未有人知既
或者人地已經有女友呢..
我地依家只不過成日都有傾下計咁o者

睇黎..
我都逃唔過
steven(stephen)
既魔掌架啦...

台長: ☆Devil♀小鬼☆
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文