24h購物| | PChome| 登入
2003-09-24 21:48:56| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黑小鬼憎既人物

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小鬼我都好內冇憎過人啦
由中學開始我咩都睇化晒
冇話咁容易去嬲一個人
依家出現左一個令我完全頂唔順既人
佢不但冇反應..係反應慢
慢到嚇親人..
你叫佢..佢會遲3秒先問你咩事
有時唔知係佢唔想應你呀..
定係佢真係咁遲鈍..
遲鈍既人我見得多囉..
係未見過好似佢咁鈍..
這事都算數啦..
最黑我憎都係今日個個English test~
之前我問佢測咩..佢話唔知.
test完之後係交換改..
佢咁o岩改我個張
咁我有好多唔識..係由於佢話唔知測咩
所以我咩都冇溫到
咁其他人拿到其他人既卷
都會幫人改番晒d o岩既答案
佢竟然話好難幫你改喎~~
FUXK~~你話個阿sir係都就話姐
連阿sir出左去佢都話難改
唔幫我改番..我真係好想屌佢..
你話其他人唔改..都算啦...
個個都係咁改..我真係好想屌死佢呀..
重話以前係朋友喎..
我真係識錯佢呀..
出黎玩個陣又唔見佢係咁喎..
總知我依家就超唔鐘意佢啦..
正八婆~~M~~

台長: ☆Devil♀小鬼☆
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文