24h購物| | PChome| 登入
2005-12-22 00:19:52| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勁委屈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近來心情很差, 十分煩躁, 也十分委屈.....

在我的印象中, 團契的弟兄姊妹是互相關顧的, 當弟兄姊妹有需要時, 就會不計較的去幫助... 但近月來, 我反而覺得小組之間各自為政, 弟兄姊妹之間少了一份支持, 特別是不同組的團友, 令我對團契很失望, 歸屬感也很低....

由於近月來的星期六日都要返工, 所以少返了教會, 與他們相處之中很陌生,也許這也很正常, 但聽到有些朋友訴說在團契職員會中, 大家各持己見, 不太考慮個別組員和組的需要, 堅持要執行自己認為好, 對自己小組有利的意見時, 我就覺得有點失望, 也有點無奈. 不過, 也許各個小組都有個別難處, 我會體諒的.

但有一件事, 令我覺得很失望, 有個朋友說那天她開完團契職員會後, 聽到某團友說: "A 組仔佢唔開心, 一定是在小組中不開心, 不如叫佢轉組啦..." 當我聽完後, 真的有點憤怒, 第一, 那團友不知道A 組仔有咩唔開心, 更不知道他是否因為小組問題不開心, 這樣妄下判斷是不當的. 第二, 從A 組仔口中, 我們小組沒有聽過他對我們有何不滿, 也沒有轉組的意思, 就算他真的有意轉組, 也應該由他親好說出, 唔到該團友出聲. 第三, 那團友這樣說, 是以訛傳訛, 令到我們小組和A 組員之間可能會有誤會, 而且她這樣做, 和講人是非無咩分別. 第四, 那團友不是我們小組, 也沒有了解過我們如何關心A 組仔, 既然她不知我們做過些甚麼去關心A組仔和其他人, 那麼她這樣妄下批評, 是對我們小組各組員都十分十分不公平, 也否定了我們一直所付出的努力和心機.

之後, 又發生了一件事, 令我覺得很受委屈... 話說我們幾個好姊妹和另一半會上大陸玩, 這不是小組活動, 我覺得有咩人去都無所謂, 只要大家開心就得, 但有人會批評我們不顧他人的感受, 只是顧住自己玩.... 我真的不明白, 如何去顧及他人感受...!?! 第一, 大家啱傾就一齊去, 我們又無定名單, 話邊D人去得邊D人唔去得, 不過由於時間緊逼, 又要買票, 所以不能叫齊所有人去吧.... 第二, 既然是我們幾姊妹的活動, 我們有權去決定同D咩人去玩, 唔需要得其他人批淮吧... 第三, 每做一件事, 總會有些人開心, 有些人唔開心, 我地點樣可以令到個個都開心, 而且, 我們又不是去傷害人, 只是幾個friend 去玩吧, 人地開唔開心我地唔能夠控制, 唔通咁就叫做唔理其他人的感受.... 第四, 我們自己都有感受, 都有喜歡同唔喜歡的事, 唔通我們唔可以做d 唔傷害他人, 但能令自己開心的事!? 唔通我地幾個就一定要犠牲自己的意願, 去滿足其他人, 令其他人開心...!? 咁其他人又可以唔使理我地的感受....!? 其他人2 pair 人去台灣就得, 我地去下大陸都要請示所有人, 得所有人首肯才可去....!???
第五, 去大陸玩兩日一夜啫, 使唔使搞到咁大呀????

我都唔明白, 每次我地幾個想去玩, 總會有d咁的流言會出黎, 究竟係咪我地好蝦d, 抑或我地天生就要為他人而活, 要放棄自己的理想和喜好去遷就他人.....

你話啦!? 咁去旅行仲有咩意思!??!?

"親愛的弟兄,不要自己伸冤,寧可讓步,聽憑主怒;因為經上記著:主說:伸冤在我;我必報應。" 羅馬書 12:19

台長: 小豬
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文