24h購物| | PChome| 登入
2005-08-19 23:38:12| 人氣5| 回應0 | 上一篇

Go outside with Mark again```

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同MARK去咗行街街,先去棒球場,我係度系咁講距以前系邊度邊度跌過一跤,聽到距鬼死咁唔好意思,就拉住我走咗,我就係度笑。係地鐵站度行下行下只腳拗柴…真係慘,好痛啊,之後MARK就扶住我行,如果地鐵站距幫我占咗個位,我就坐低咗,不過距就企系度,係購物公園果站有個女仔唔小心踩咗距一腳,距爭D跌咗落我度,不過好彩~~~無跌到。之後我地係大劇院度落咗去咗東門睇衫,距睇仲咗一件恤衫,好大嘅果種男仔嘅黑色恤衫,除咗胸口果度有D橙色嘅亂亂地嘅線條,就全部都係黑色喇,距之後就當街除咗件衫係度換,旁邊超多人睇住距,搞到我鬼死咁尷尬,之後我催距快D埋單,距就羅出個荷包買咗喇,之後我就買咗件淡粉色同淡灰色間橫條嘅恤衫,後面有個帽,前面有口袋果種好普通嘅,我無試著,因為果度好多人好逼,而且都無試衣服間,我點會好似距咁當街換啊,我買咗就同距去逛其他店喇,之後去咗NIKE個店度,果度有支新型嘅鞋好靚,不過我地無買到,之後我地又去睇PS2嘅機款,有個新版嘅,不過係LD7A,打耐咗左手大指好酸,我話5好買,之後就講距知我老師以前買咗玩玩下就撇低去一邊喇,因為系LD7A型噶,之後距就無買到喇,距睇中咗第個,款同功能都好岩距KEY,之後距就買咗。我地又睇咗一下果D整蠱嘅鋪就出咗去食飯,都系距幫我點,以前都系距幫我點,我就系度發息俾劉漢韜,不過距都無複我,我之後就點咗2杯凍黑加侖子賓治,之後我地食完飯就羅住出去飲,飲下飲下就5想飲喇,之後MARK就幫我飲埋喇。之後我拉住距去屈臣士買野,媽咪嗌我幫距買浴鹽仲有資生堂嘅面膜,我爭D5記得咗,買咗之後,就同距去買D雪糕,距叫我自己買一個就得,我話咁你咧?距話我知最後會點。之後我就淨系買咗1個,之後我食咗1/3就食5落喇,之後距就話距早知會咁,之後距就羅咗過去食咗。之後我地又去咗玩嘉年話,同距去玩6個環嘅過山車,超快,仲有個90度噶,嚇到我系咁嗌。之後落咗黎去鬼屋距想拖我只手,我就借住行前D,就無俾距拖。之後就去咗萬象城溜冰,坐咗下之後又坐地鐵番屋企,系我地社區門口,距話距會等我,我聽5系好明,講咗88就令轉頭走咗魯…好好玩…

台長: Sue
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文