24h購物| | PChome| 登入
2007-07-09 12:26:12| 人氣767| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

只有站在這裡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://www.ics.uci.edu/


認不得河流上 清遠
認不得陽光上 清冷
泠泠的 滴著 徘徊 轉曳
自由的魄

不肯撤退
扛起千山萬水
嘈雜聲調 頑硬的石
紛亂思潮 纏擾的泥

只有站在這裡
才能看見流動的自己
頰上的淚 在此隱沒
隱沒在更巨大的浩霧



台長: 也是應該散淡人
人氣(767) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

只要你懂
動力火車 - [彩虹]

作詞:顏璽軒 作曲:尤秋興 編曲:陳峰/不浪尤幹

只要不醒過來 這就不是夢
請看著我 請擁抱我 體溫別流走

好多話想說 好多事要做
請天空給我 請時間給我 再多一點停留

身為一道彩虹 雨過了就該閃亮整片天空
讓我深愛的你感到光榮

身為一道彩虹 盡全力也要換你一段笑容
夠了 我愛你 不必人懂 不必人懂

如果你累了 那就去睡吧 不要為我 強求什麼
愛不能不寬容

好多話想說 好多事要做
請天空給我 請時間給我 再多一點停留

身為一道彩虹 雨過了就該閃亮整片天空
讓我深愛的你感到光榮

身為一道彩虹 盡全力也要換你一段笑容
夠了 我愛你 不必人懂 不必人懂

親愛的你 若有感動 請牢記在心中
下一次下雨 你能看見的 那道彩虹 不再可能是我

身為一道彩虹 雨過了就該閃亮整片天空
讓我深愛的你感到光榮

身為一道彩虹 盡全力也要換你一段笑容
夠了 我愛你 不必人懂 只要你懂

http://mymedia.yam.com/m/381439
http://mymedia.yam.com/m/513090
2007-07-18 20:52:45
The Rainbow
CARPENTERS - The Rainbow Connection

Why are there so many songs about rainbows and what`s on the
other side?
Rainbows are visions, but only illusions, and rainbows have nothing to hide.
So we`ve been told and some choose to believe it.
I know they`re wrong wait and see.

Someday we`ll find it, the rainbow connection.
The lovers, the dreamers and me.
Who said that wishes would be heard and answered when wished on the morningstar?

Someone thought of that and someone believed it.
Look what it`s done so far.
What`s so amazing that keeps us stargazing
and what do we think we might see?

Someday we`ll find it, the rainbow connection.
The lovers, the dreamers and me.
All of us under its spell.
We know that it`s probably magic.
Have you been half asleep and have you heard voices?
I`ve heard them calling my name.

Is this the sweet sound that calls the young sailors.
The voice might be one and the same.

I`ve heard it too many times to ignore it.
It`s something that I`m supposed to be.

Someday we`ll find it, the rainbow connection,
the lovers, the dreamers and me.
Someday we`ll find it, the rainbow connection,
the lovers, the dreamers and me.

http://www.lyricsdownload.com/carpenters-the-rainbow-connection-lyrics.html
2007-07-20 19:54:12
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文