24h購物| | PChome| 登入
2005-08-02 13:47:27| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2005-07-26(星期二) 練沙排!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Celia話我d日記好長,成篇文喎,好!我就寫得精簡*
  今朝11點幾,Helen打黎喎,佢返左Siu Ming呀,特登返去拎排球,真係好呀!之後同佢傾左半個鐘到啦,佢返之後返學校執PE室,舊年都執過~
  晏就兩點半出門口,約左Celia響青衣城,點知佢遲到,搞到要等下一班車,算啦~去到咖啡灣,換埋衫就去搵阿微同阿儀啦,同佢地打左一陣波,見到Connie喎,佢今日真係黎左~我地去左亭出面打波,有個女仔過黎join埋呀~我覺得佢都幾靚女嫁~
  上堂啦~跑5次米字﹑6次M字,我跑左6次米字呀,跑多左?!跑死我呀!之後連Connie同佢d fd都有過埋黎上堂呢...今日教左d新野...都ok啦~之後就練追波...豬頭Train我地呀,佢實在太仁慈﹑太人道啦~相反飛sir個邊,佢地跑到死左呀!搞到阿微﹑阿儀個d話想跳糟...算啦~
  8月24號先響彩虹道補堂,我地好多人都唔想呀!Last day bbq,唔知夠唔夠人去呢?
  到左7點鐘,同Carmen﹑Vicky走lu~
p.s.今日見到有人拍廣告呀!好似係雪碧,定係唔知係七喜呢?!大家之後見到有呢d沙灘做背景ge廣告,maybe係響咖啡灣取景嫁!不過係d外國人,見唔到有d咩野明星~有d失望添*

台長: Fion
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文