24h購物| | PChome| 登入
2008-07-18 10:46:35| 人氣239| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

leavers’ traveling

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



雖然得半班人參加
但系我哋依然浩浩蕩蕩甘出發了

第一日去左歡樂谷
3年前黎過,3年后又黎
不過都有好處,我認路吖嘛
本來系成班人行動,點知見到D男仔好似盲頭蒼蠅甘
不如自己憑記憶去摸索,所以就分開了
冇男仔起隔離覺得自在好多
於是6個女仔嘻嘻哈哈周圍逛
比3年前,開心多了
眼裡冇左最重視果個,反而見到好多有趣嘅野

夜晚起酒店,出去逛左下深圳嘅鬧市
撞見我哋班D男仔..後來聽講佢哋起超市迷路添..佩服
會產生過同某人逛夜街嘅念頭,始終講唔出口
本來系打算打牌打通宵
點知我習慣晚上睇吖個電視劇吸引曬佢哋喔
於是成班女仔堆埋一起睇
見到靚仔就尖叫,可憐了酒店不良的隔音效果
...聽講,楚半夜飲醉酒跑左去同jp訓
then 兆頭就去左同冧冧訓左一晚..
so crazy so terrible
冧冧第二日早上一醒嚇到臉都白了



第二日大部分都坐緊不同嘅交通工具
我一無聊就拿相機周圍影
偷拍嘅技術無師自通,哈
風景幾好,高妹仲開玩笑話起度買間屋比我...
後來坐巴士,唔知點解左yao就起我隔離坐低了
最抵死仲要架車死甘拐彎,於是不斷晃
高妹同吖宋仲幫埋手,死將我哋推埋一起
我哋又死甘擋,但個過程居然冇講過野
還去左機室,套佢哋嘅話就系燒錢
我托高手哎左yao合照
左yao凈講句"等陣"
我就比高妹拖左去睇風景了
最後到左集合都冇影到
what a pity
我系見到佢會時不時望過黎我先鼓起同佢甘講咋
難道系我冧多左么?

食過晚飯我就打算去海灘逛下
神婆同吖潘居然8點幾就話訓
加埋惠B賴賴剛好又8個人
問下路就好順利搵到海灘
我玩唔到水,於是又偷拍了
佢哋玩到好顛,成身濕曬,又死甘叫,真系好精力
翻到酒店搻搻冧就沖凉等電視
跟住又上演睇到靚仔再次尖叫嘅碼戲
睇完剛好男仔吖邊就打電話黎叫食宵夜
半夜2點可以見到成班人逛緊深圳寂靜嘅大街
食宵夜我又見到左yao時不時望過黎
我一望翻過去佢又望第度了,唯有作罷
坐到3點幾就打道回府,旁邊嘅人都就黎訓著了
我好精神呀,夜晚最精神了
行入房間我就見到高妹夢遊甘趴落張床訓著了....


the last day去水族館
哎呀D魚好鬼唔合作,縮起個角落唔比我影...
睇海豚表演,都系覺得D海獅得意D
成日都系觀賞性旅遊
食埋午飯就翻佛山了




3日以黎都同高妹粘埋一起
太習慣生活有對方了
成日比佢抱,聞到佢因皮膚特性留下的沐浴露味
哎,我哋還有同床共枕嘅時光嗎?


後來睇翻D相,偷拍最多嘅,居然系jp
因為起附近可以好容易catch佢
但左yaoD張張都好清,成個畫面就系以佢為主角
jp超唔合作,最清吖張都系別人偷拍嘅...
好可惜呀,冇同左yao合照
怎么我哋之間就有這么多的誤會?



台長: ●爛訓·.
人氣(239) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

花媽
這是自己去的
還是跟學校去的?
2008-07-19 09:21:38
版主回應
自己組織的~
2008-07-20 23:17:58
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文