24h購物| | PChome| 登入
2004-12-01 20:57:25| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔捨得

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很累啊, 不夠睡. 清早看見了Ivan, 在車上聊了近況, 就上意文, 今天是最後一課了, 有點不捨得. 我有點恨我為甚麼不早點讀多點語文的課程. 上這些課是很愉快的, 好像回到了中學的感覺, 沒有壓力的學習, 從每一個新學的字中找到最純真的快樂.

拿了Final 卷, 噢, 不過不失la, 都唔可以強求太多, 借左幾次野給小學同學, 又聽左他們說去歐洲的趣事. 原來意大利人都好無情, 不過我地個阿Sir 就好好人. 教Adjective, 阿Massimo 叫我describe 下個course, 我就用 Carino ( Cute), Moderno( 現代), Fresco ( fresh) 同Naturale(自然), 結果全班笑作一團. 我真係咁覺得wo. 既然Professor Wong 可以用Sexy 來形容一D 數字, 我咁樣真係小毛見大毛la. 都好, 係離別的一刻, 帶給大家一點開心的感覺, 我還鼓起勇氣問阿Sir 羅個Email, 我要make pen friends with him!

去左買三文治, 遇見阿堂, 上Sta 堂, 又是最後一課, Yr 4 阿康突然來搭訕, 說了一些見工的事, 見他一路說, 一路夾集粗口, 簡直歎為觀止. 不過佢真係幾勁, 英文好, 個性又積極, 反應快, 仲有個不錯的外表, 我估佢應該有幾多Offer. 好唔捨得個Professor, 佢把聲雖然有些煩擾, 但真係教得幾好, 如果我d 普通話有佢d 廣黃話咁都幾好.

本來King Project, 被放Aeroplane, so 去左sit 堂, 人地last 堂才sit, 真係有d 怪, 點知勁多人, except chicken, 還有leo, 昇, 大o Steven( 勁久無見), 就吹吹下過左d 時間, 個professor 好活力, 但原來係instructor, 針真係無雙頭利, 要想表達得好d,就一定係爛仔,而最叻個d人大部份都悶蛋,或太過自信於自己的智慧,而忽略怎樣去表達自己.

跟著聽Talk, 點知唔入得,就去左買蛋糕仔,點知得番last one, 我正想拿之際,見到前方的女仔想買,就縮手at once, 好有Gentleman 禁,問阿姐話無la, 於是eat lemon pie, 佢話我好禮讓wo, 眼神流出欣賞的神色,阿姐,唔好鐘意我ar!

跟住行到LSB 附近,見到兩個Suit女, 一隻西裝鬼,就覺得有d野,點知佢地傻傻的直行去LT1, 跟住落唔到去,我就叫佢地follow me 繞左少少圈就入到la, 入去先知Suit 女係HR manager and Risk Analyst, 西裝鬼係Vice President........=_=
早知我Chat 下佢地先la, 尤其個笑淫淫的西裝鬼.

E 個Talk簡直係勁,我好想做,不過真係太難la, 我點都要準備下,死都死得烈d.
約左阿龍get back my 首日封,又入去問個西裝鬼少少野,見到有個人crazy 到帶左佢份paper來給西裝鬼,鬼強笑,我都覺好笑.E 隻西裝鬼真係好有Energy,成日淫笑,又居然走上來搞Tony,周圍搞人,完全無架子.做LEader 做到佢禁,又Energetic又親民又勁又Young英文又勁,真係無敵,佢己經係我心裏種下了一顆種子.

同Mathew RUn 落火車站,坐車回家,好累人.

台長: 阿魚
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文