24h購物| | PChome| 登入
2008-06-24 13:39:50| 人氣338| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Read My Mind(看透我心)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

In your eyes you lok so weary
Fighting light with dark and dreary
And even though you cant hear me
I’ll still sing
You go to church and pray on Sunday
You think your sins are cleaned that away
Dont’t know forgiveness just begins with you

(Chorus)

If you could read my mind
Just read my mind
Then you could see what’s behind my eyes
If you could read my mind
Get your hand untied
Cause the battlefield is tired

(Verse 2)
Get a little bit stupid sometimes
Get a litlle bit jealous sometimes
Sometimes Ill be unfair but that’s just me

But I know that I’m not hiding
And I wont let your chains bind me
Because perfection is not the point of this

(Chorus twice)

(Bridge)
If love made sense
Then I think there would be a book
To tell us who is really right and wrong
But I don’t want something simple
I don’t want to sing a normal song

Let’s just close our eyes and let it be
Cause the battelefield is tired

(Crous repeats)

Let’s just close our eyes and let it be
Cause the battelefield is tired

==(中譯)===

你的眼睛盡是疲憊 黑暗與憂傷趕走了光芒
即使你聽不到我 我還是要唱給你聽
星期日你會到教堂禱告 以為這樣就能洗刷你的罪 卻不知救贖應該求諸於己

Chorus
希望你能了解我心 請了解我心 你就能體會我眼底的情意
希望你能了解我心 釋放被縛的雙手 因為戰場已傷痕累累
我有時會變得小蠢 有時也會吃點小醋 有時愛耍賴 但這就是我
我不會裝模作樣 不會讓你束縛我 愛並不要求完美

Chorus twice
如果愛情有什麼道理 那應該有一本愛的準則
告訴世間男女何謂愛的對錯
但我不要簡單的字句 我不想隨波逐流地唱著
讓我們閉上雙眼 順其自然 因為戰場已傷痕累累

Repeats Chorus
讓我們閉上雙眼 順其自然 因為戰場已傷痕累累


A very beautiful song去聽聽喔!!!不錯ㄋ

台長: watermelon
人氣(338) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文