24h購物| | PChome| 登入
2006-05-31 01:32:25| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三十日
教育理念未寫好
驚覺未聯絡Desmond, 俾Esmond拋了一大鑊, 嚇死Emond

我就係一個會俾Designer鬧的一個editor
我都係個small potato o者~ 唉。

漏夜搞返掂個official website
整左幾份文件野
傳音三好靚, 但係有d 野未齊

我好想做教育, 生命建立, drama in education...
但係我冇dip ed, 如果北角協同請我做副教師就好~
搞活動喎, 點都好過做T.A.

又想讀聖樂~~
做唔做指揮唔緊要, 打好個底先可以奉獻最好架嘛。
學琴嘛... 睇下某d人可唔可以收平d 啦~
$300一堂(45mins)就好, 就可以上足四堂。

明天是我拍檔生日, 之後佢去五日旅行
咁我就五晚通宵係啦...

台長: 小伊.依汶
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文