24h購物| | PChome| 登入
2006-07-20 00:38:14| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

分開

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I’m not afraid of anything
I just need to know that I can breath
And I don’t need much of anything
But suddenly suddenly

I am small and the world is big
All around me is fast moving
Surrounded by so many things
Suddenly suddenly

How does it feel to be different from me
Are we the same?
How does it feel to be different from me
Are we the same?
How does it feel?

I am young and I am free
But I get tired and I get weak
I get lost and I can’t sleep
But suddenly suddenly

Would you comfort me?
Would you cry with me?

I am small and the world is big
But I’m not afraid of anything

How does it feel to be different from me
Are we the same?
How does it feel to be different from me
Are we the same?

How does it feel?


From- Avril Lavigne


--

那個愛過的人我還有不能放棄的喜歡他的理由。所以事情會變成這樣大概都是我曾經以為我分的開。我可以把絕望的自己分在這邊,然後把比較陽光的分在blog那邊。我以為我分的開自己所以大概也分的開他,所以我曾經以為我分的開,所以我以為我應該分的開。可是我分不開,分不開,我分不開他,我分不開,分不開。你知道一旦分不開就全部都完了,所以一切都幻滅了,一切就幻滅了。

幻 滅

你不知道這要花多少時間,我也不知道。
但是我想知道,猜你大概不想。
因為你並不知道我,而且你實在是太耀眼了。

我終於知道什麼是對人而非愛了。

大頭叫我看Muse的新Video跟OK GO,她說很好笑。
我想跟她說OK GO我看過了,可是我卻打了「OK GO我看不出來」。

我沒有跟她說其實我笑不出來。

--
雞和兔子不明白 為什麼牠們會在同一個籠子裡 說:

姓名:黃齡慧
人品得分:79
评价:你有较好的人品..继续保持..
--
我還有不能放棄他的理由 說:

很好 我希望我真的有這麼好 我一被子也不會成為濫人 讓喜歡我的人失望
--


我知道我看起來很堅強,但是野台這三天我隨時都有可能會崩潰。

請看到的人救我。


如果你分的開。


台長: 艾利斯
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文