24h購物| | PChome| 登入
2005-06-24 22:31:34| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆蒼蒼的殘樣////.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

umum.今日又係我打週記既日子la~~~~~回想起星期一..係考世史同埋普通話的...嘩哈哈~世史就經過肥翁翁勁篤速我下../....我都算識既..而普通話呢...嘩哈哈~年年都唔合格ga :a~~~冇所謂呀.....~跟住又係去自修室溫maths.......哈哈~溫溫下就去1玩一陣la~勁好玩呀.,.同布笑去左+成屋企.仲有成班人~有希希....哈哈~跟住佢地勁係度偷影我.o哂咀la~~嘩哈哈~佢地勁比d b相我睇.......勁得意囉~但個個都唔靚仔..+成話當係自己屋企就得,跟住笑笑真係勁搵野黎睇,搵左好多相..哈哈~但間屋勁臭....好辛苦呀,,,我地就3個係間房入面玩la~oh哂咀囉真係.勁比佢地渣我.蝕哂蝕哂.......2個夾攻我,我都唔知可以點做la~係咁影我相囉~~~~~唉也~~~~差d連衫都比人除埋影裸照呀..呵呵~跟住+成呀哥番黎,黑哂面,咁我地就好驚咁走la~跟住去搵呀sun吹左陣水,又番去食飯lu~真早..........
今日考maths當然係唔識la....仲要好衰唔衰係ms li睇堂囉~~~~呵呵~比佢串死呀.....佢仲要係黑板寫左個凶字...呵呵~似我凶多吉少~~英文作文都ok識既...但唔方高分呀~~~~~€€跟住放學又去溫chem la~~~~唉也~今日真係勁勤力呀...溫左幾粒鍾,跟住就去搵呀sun吹左陣水,又見到蓮e~~~kak~同志蒙,勁耐冇見,有少少掛住佢.......呵呵~跟住又係番去食飯la~食完飯又同肥翁翁去自修室溫過,其實講真.我真係勁軌蠢呀,教極我都唔識~~~肥翁o哂咀呀.......呵呵~~~~愈黎愈發覺肥翁翁似一個女仔la~~~~~~~~~~~~li度日日都食朱古力.....好唔開心好唔開心....多數係唔開心先會食朱古力~

考chem果時我一見到份卷o哂咀呀..咁勤力溫d野佢冇出la~出果d我樣樣都唔識,真係勁唔想做,見到都o哂咀呀,跟住勁老吹呀.....都唔方合格....中作先死得人多呀.........好似作咩公德心wo~咁我又以為好易作la~點知.....作左400字到冇野好作囉~見到份野真係o哂.....應該會好低分........鳴鳴鳴........放學又去左自修室溫書~今次係溫bio呀...嘩哈哈~肥翁翁又留低我一個係果度,佢離我而去la~~~~~~~鳴鳴鳴.........呵呵....講笑姐,佢去補習呀.....坐我身邊果個都ok靚女既.......嘩哈哈~開頭佢勁望住我,唔通以為我係男仔,搞到我好尷尬,跟住我就望番佢對佢微笑la~嘩哈哈~點知我發現佢同我飲既道地綠茶一樣wo~呵呵~大家又係度笑la~~~~~~~~~冇lala~想落去食野時,呀媽冇lala係我身邊出現wo~嚇軌死呀.話驚我肚餓,,所以買野上黎比我食,我見到佢,突然發覺佢對我好好,仲話我個樣殘左好多,溫書唔好溫得咁辛苦la~~~~~~~~~~~~~~~跟住黎左3個妹妹仔呀.勁軌得意,係咁問我叫咩名,又係咁話我哂電wo~呵呵~勁搞笑,係咁問我功課,係咁同我傾計,係咁叫我幫佢影相,仲話要我掛住佢,唔好唔記得佢呀~哈哈~勁得意呀~跟住我同身邊既男仔同身邊果個女仔不停傾計la~呵呵~搞到都溫唔哂呀.勁x呀真係........嘩哈哈~~~~~~~€超爆得意囉果個妹妹仔,仲要係我最愛既攣頭髮..........同身邊果個女仔又勁好傾wo~~~~~~呵呵~~~~~~~我地仲約好左遲d見tim~~~~~我知佢叫carman呀...嘩哈哈~仲係我個fd鍾意果個女仔tim~點知我問番果個女仔,佢話唔識我個fd係乜水wo~笑死....當然la~我個fd都唔靚,又蠢,又樣衰,又懶係串wo~~~~

台長:
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文