24h購物| | PChome| 登入
2007-08-30 20:20:52| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

球星隕落

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來唔會係呢個時候黎打..不過呢次唔可以唔打..可能睇topic都知我想講咩..今年本來轉左now..目的當然係英超..但係星期六..我聽到有一位球員係西甲比賽中踢波突然昏迷左..我即刻心諗不會吧..當我聽到係西維爾既佩亞達既時侯..我問:難道我聽錯了..在不認識足球的人或是對足球認識尚淺的人未必知道他的名字..可能會覺得不關己事..我卻認識了他3年..由19歲至現在..球技我不能和他比較(差太遠)..可是意志卻很相似..只要場上還有時間餘下..他都會拚盡..因為他..上年的西維爾令人眼前一亮..今年還在西甲的杯仔賽事中(杯仔means無關痛癢)..令皇馬大敗..今季踢不足一場..就已經倒下..延至星期二..這位年青球星死於心臟停頓引致大腦死亡和各器官衰竭..享年22歲..天才橫溢的他..若多在球場數年..我寫包單..他絕不比世界級球星差..永遠懷念你..西維爾無名隊長.............Puerta

台長: edward
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文