24h購物| | PChome| 登入
2005-03-25 14:23:53| 人氣70| 回應0 | 上一篇

新加坡之旅+happy birthday!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2月中..有好多煩惱咁~左右為難既感覺..希望2面都開心~感謝主永遠在我憂心既時間給我一個新環境^-^今次去左新加坡 26/2-6/3~嘩..好開心啊..HOTEL好靚!! 十年前去過既地方~~ 又去左VISIT UNCLE一家..哈哈..開心啊^____^環境好舒服~有好多花草樹木~食左好多BUFFET....YEAH!去左5 STAR hotel high-tea~~不過工作都辛苦架..好累,,,不過呢次FAIR無咁多人啦~ 一句,,開心之旅程樂而忘返啊#.# 又可能另一方面可以避開一d壓力和煩惱~~ 6/3回港了..我沒有叫你們接我..我自己回家~~一回家..大家都話我瘦左好多...捱得辛苦?!~ 咁後生就係咁架啦仲頂得住~.~ woo~~ 出國既trip順利完成...多謝晒*.*只是得番回china睇貨同discuss既trip~~

我好想讀讀書..不過開左班~ 又或者時間唔岩..我同'你'都要進修下先得啦~ @.@

9/3返左教會9型人格班~ 了解下人既性格..我自己既性格?咩型號呢? 要返6堂

10/3 好耐無見'你'啦..'你'轉左新髮型...之後我地去左pizzahut..看看相傾傾計..不過唔知點解胃痛左好多日..可能休息唔夠...好早要回家..訓左係度唔想起身..左訓右訓..'你'打比我我都唔聽到啦...嚇左你一下:p

12/3 早上訓得晏d..之後去左染髮同hair cut...嘩新形象^0^之後去左探婆婆她好了好多~ 之後去左meeting約左好耐了..終於成功約左,我地5人..(因為佳無來)去左食意大利野~ 傾計...你們都轉工了..希望大家都能適應~之後回家

13/3 早上tea完之後去左掃墓..今年很不同..因為信仰關係我們不會燒衣上香~感覺清新@.@ 之後再見'你'同'你'睇戲...哈...始終都係同'你'睇呢套戲~仲遇見'你'同事~早d回家...訓覺準備明天返工啦!

14/3唔知點解有d不開心...唔係唔知既..只係有d灰心...10點幾好早訓了~~ '你'打來我都無聽..嘻:p 我訓了..'你'都唔知我講咩..哈哈#.#

15/3 我要努力~ 祈禱向主傾訴!!重新思考..其實我係一個需要人真心既分析同鼓勵~不過我好多時都唔向人講而選擇訓覺#.# 或者自己睇下書安靜一下^.^多謝爸媽同'你'~

16/3 返左chirch course..之後完左同mother去左hotpot...今年無人再係12點打比我啦...大家都send msg~ 唔通人大左就無咁易表現出來?! 又或者怕阻我拍拖?!我要珍惜所有..因為今年見到同慶祝既出年可能唔知咩原因生疏或消失^.^之後online icq同左好耐無見既朋友..到3點先訓

17/3 woo!生日....早上mr & mrs h 唱歌...哈哈..不過helen唔使返工....今件收到boss既蘭花~因為一份文件成點半先食飯#_#...之後他們回china..我呢..勁做..好快就5點半早d走人先..哈哈....去左mtr station因為'你'請左半日假^_^...左顧右盼...依~嘩嘩...新形象..好斯文啊..哈哈...好似'你'生日多d喎..^_____^好早..去左tst '你'送禮物比我..幾份咁多~~ 其中有'你'親手做既禮物...影影相..好靚啊^_^ 多謝'你'...之後take taxi去食buffet..啊...呢個係我地情人節抽獎得既~~經'你'講左幾句/..2個manager比左張好舒服既位喎..食食食..哈...得到好好既招待啊..好開心~之後行下去影相就回家!! 多謝打電話同send msg比我既朋友們~~多謝祝福~~

18/3 lunch 既時候同左mr & mrs h 仲有helen去左ifc既isola食飯…無敵海景係我生日先有哈哈…..之後又係返公司努力工作#.#

19/3原本去MACAU既..不過都係唔放心..所以cancel左啦..一早好快出左去沙田醫院探婆婆…很好啊..她食了很多^_^ 雖然無得去macau..不過都係開心既…見到她好精神開心一d^_^ 之後先去tw食野..回tm已經5點啦…好快又出左去市中心因為我約了ive既朋友bbq…哈哈..真好啦..好耐無見啦…全程傾傾傾…笑死人….今日有3個人讚我靚左喎..哈哈….多謝晒^-^ ‘你’話因為’你’喎..哈哈….no.1…多謝主的恩典,愛我的所有人…同’你’!!

20/3 一早同爸媽麻去左附近既崇拜….希望一家人都信主….仲有’你’都能成為一個真正投入既教徒啦~~我都要重新親近主..因為我離了我的神 #.# 今天我得到了新既環境..這間教會有好有唔好…我要如何呢? 求神給我指示..!!
今日都得到一個好消息…我們要感恩啊…主有聽我既祈求~ ‘你’都要啊…努力~~

21-22/3都係得我一個在公司…好啊..我可以寧靜地完成我手上既工作….終於得啊..好野~到5點幾boss叫我去接她…即刻執好公司先..哈哈..呢2日都6點走…快^0^ 晚上同’你’去左食壽司…仲買左好多野呢..哈哈..我好鍾意個豬仔枕頭好舒服#.#zzzzzzz

23/3 本來無咩做架啦以為…點知…個customer成5點先到…仲要change invoice 又咁又咁…不過佢地有另一 appointment6點前走左….啦我以為可以留番明天先做…點知佢地原來明天checkin走架啦!! 依…好麻煩>.< 結果成7點3先走..我好紋因為我7點半要返學架嘛….即刻咩都唔執走人 (雖然boss佢地等我….不過我無講野…只係想快d完工走人) 點知下雨…我都唔理啦….唸住走…boss佢地又叫住我…好大雨..車…又要人上去拿雨傘..又遲d?!!! 依….趕死人咩……終於7點10先去到….我係9號型製造和平的人….哈哈…分析9種人既時候好好笑啊…之後同左penny, kawai, yee, Jennifer 同桌去左牛屋for birthday dinner…多謝晒^-^
成晚傾計..好耐無返小組..今日好開心呢…中途無啦啦我地行前左幾步就有水倒下..有個人中左…我地回望..大笑左下…Jennifer即講’感謝主’…哈哈^___^回家12點幾啦.

24/3 好消息..好開心..婆婆無事了..出得院啦…足足1個多月了~感謝神安慰同醫治了她~真的很好!! 而且今次事件彼婆婆從反對到相信了主耶穌!!!!!! 好開心..她得到了主的恩典…希望婆婆身體健康^_______^ 而媽媽都好高興因為她之前好擔心都病了~ 如釋重負..真好!!
晚上..同左爸爸30年失去contact而無見既美國朋友dinner…嘩…有緣既一定有方法見面!!!! 去美國? 我都想….
回家後拆開你送既禮物…好得意呢…多謝晒你…karho^__^ 之後我send左sms比你..
同左發傾電話..雖然唔係成日見面..不過次次都好多野可以傾^___^….希望我既朋友都一切順利平安~

25/3我…又大傷風仲有dd發燒既感覺…..唉…次次放假都病既,,,,,討厭~.~…..把聲文晒……………………今晚仲要同小學朋友同sir dinner…@-@ 啊….真可惡!!
我要快d好番先…#_#

重新得力~~

大一歲希望我做得更好!! 各人都身體健康最重要啊!!

Wing上

台長:
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文