24h購物| | PChome| 登入
2005-10-24 21:59:09| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10月二十二的生日會掛?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月22個一日..我同我d fds一齊去左食日本野,因為10月有6個日生日呀~~~生,輝,德,程la~~仲有阿德條女la~阿盈~~應該係啦個盈掛....=ˍ=..仲有阿夫呢!!不過夫冇出黎~~又係咁la~~阿夫..唔做得咁個喎~~要團結d~!!知唔知?到我生日一定要出呀!!知唔知?
我地去大久保食..個度係一d食日本野既地方~~不過140左右任食,真係好正架la~~但就麻麻地(p.s我同盈係後一日,者係今日居然..一齊唔舒服
都係嘔,al,咁..係唔係個度d野..要個幾日先黎料...其他人又冇咩野
咩事呀!!!!!)今次既食飯個感覺幾好~~起碼大家都好少冷場呀!!
係唔係?最攪笑係tommy叫2罐7up..我就話前後3罐~~點知黎左..
5罐..最後..飲到死..都仲有一罐冇飲...呵呵呵..食飽哂..就返左沙田..既老地方!!緊係中央la~~仲有where>?<原本都好好地
點知阿德居然一野整落我老婆面面度!!!攪到佢好嬲嬲!!因為佢面面d皮好
細嫩既者~~好易留血血架!!好嬲係應該~點知生仔仲加多野~~攪到bb好唔開心..最後係全人類攻擊下!!佢地兩個賤人出去跳下舞黎陪罪la!!!
之後我陪輝仔..去買野~~睇唔到阿德跳舞~~因為佢地..係我仲係度個時
死都唔跳!!好似阿德跳左杰他他..真係正呀~~之後我地返左黎~~生仔仲未跳..仲于佢..冇計下都跳左一野好型既成個人側身轉左半個圈~~都叫有d野睇la..之後有個男仔問生仔..跳左幾耐~~點用架~~個招咁law~~
之後講左一陣~~我地話~~大家咁fds~~一齊跳la!!點知個男仔..二話不說~就放下身上所有野!!來左個『拖馬斯回旋』既轉頭版~~我地c~~
o哂~~la~~!!仲可以點??之後都放過生仔.la~~我地傾多陣~~個個男仔走左之後又返黎~~我地就走la~~走個時仲聽到佢唱『一起出走感覺多好~~』tim~~令我想起中學..呵呵呵..傾計個時~~大家都好想踢波~~..之後回去前仲食左糖水tim~~之後佢地話坐的士~~經一城放我~~落去喎~~緊係好la~~有free taxi~~哈哈..佢地就同我一齊送老婆返去先~~la~~其間生仔講左d~~好低b既野~~就係佢話自己對shoes好型..我問佢有咩咁型..之後佢話因為有釘...佢對係釘鞋黎架...
不過我地都一齊問佢..有咩人見到佢有釘...呢??佢之後又用鬼唔答8既超必..必左我地..之後返到home~~同老婆電左一陣就訓la~~

p.s老婆.個日好累la~~腳腳又痛痛..好慘呀..錫返先..

p.s2~~大家生日快樂..今日24特別同程哥講..

台長: 不加思想既瓜..
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文