24h購物| | PChome| 登入
2007-01-22 22:44:31| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘻嘻,更新了。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家真係好悶,日日都呆站,好掛住之前同kiki一齊企的日子。

今日見到黎瑞恩首《一人有一個夢想》就諗起「木箱」

唔知呀,蕃薯問我呢排做咩咁靜?我同佢講kiki走o左吖嘛,唉~

同新同事都唔岩嘴形既…



又做了奇怪夢,又是那些追逐的,很累呀。

夢裡我的電話掉落坑渠,個電話有坑渠水...好臭!!



唔中意畀人話肥妹同大隻妹>^<

更加唔中意話我蠢!!!

打死你吖嗱...我知特登囉,講完對唔住都仲要繼續話我!!!
2007年1月21日 星期日
放工同kaka,儷人,美賢拍大頭貼。

好開心呀,因為好耐都無做呢件事啦大家!!!

之後去M記傾計,一齊好瘋癲講搞笑野(最中意)

一齊在M記拍的^^
2007年1月20日 星期六
返四點,約了老公仔放工跟我吃飯^^

先去戲院買票看今晚11:35p.m.的《生日快樂》

去了吉吉吃飯,之後去行新之城見到新扭蛋是一對對的,超級甜蜜和靚

自己扭到是小鹿班比,然後老公仔幫我扭

嘻嘻^^扭中米奇米妮,很厲害耶!!行多了一會我便返工了。



同阿珊好有默契知道「阿邊個」係邊個?好搞笑

成個公司得我明阿珊講咩,因為大家都有睇日劇,動漫^^



今日亦因為好掛住kiki所以去剪了一個齊陰,是超級齊的!!

老公仔說看不慣,慢慢就會習慣的。



放工,蕃薯話要見下我老公仔是怎樣的樣子。我問他是不是要批評他?

他說要讚美 誰相信!!一定會和大咀黑面討論,在我背後說我肥妹的蕃薯又不照照鏡自己是什麼蕃薯皮,自己蕃薯根本沒有資格說這番話嘛。

你敢批評老公仔,我一定把你的蕃薯皮拆下來…嘿嘿。

老公仔接放工一齊食車仔麵,之後去睇戲嚕

《生日快樂》除了有古天樂還有吳家龍,靚仔雲集耶^^

是感人的 可能自己覺得和小說《披上狼皮的羊咩咩》有相似,大家都彼此相愛卻不理不聞,這樣便令幸福溜走,到發現時現太遲。

不過書本的結果沒有人死。老公仔說《太陽之歌》更加感人!!



上面的兩張相是從kaka的轉過來貼。

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:2007年1月23日 星期二 好想搞下個頭
此分類上一篇:閃到了頸

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文