24h購物| | PChome| 登入
2006-04-16 02:57:23| 人氣147| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日就是18歲!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

踏入十二點收到好多祝福message同電話

朱冬的來電令我感動到喊!!!因為實在太開心了。

多謝大家!!!!!!(180度鞠躬)

當中以令令同事的短訊甚為抵死XDD””『大大塊面』

睇完真係..........好笑得o黎又吹脤XDD””

今年被祝福是說有多了。[[[人緣運繼續上升,我的粉晶喔!!!!

============================================================================
翌日早上****

好像是十二時起身。

可能是約了四點才出去,可以不怎樣趕!!!!

化妝::::今日化了一個以石仔為主的妝。說真的.....自己是十分滿意^^

友人都讚不錯呢??好中意D得意野呀我!!!



在地鐵站集合:::我,儷人,KaKa,美賢,包包

去旺角拍大頭貼,見到MIO SAN那部機,不過會唔會煩o左D???

不停都係個句=”=

今次D相好令令呀!!!!!!影完又玩自拍。。。



之後往銅鑼灣行街,行到差不多時間就去大久保食飯。

5個人都可以坐房...幫我訂枱個女仔真係好^^

有蛋糕食係TIRAMISU^^食到好飽呀!!!!!

走個陣先知間房個牌寫住”千葉”開心到暈o左.......千葉下面仲要有我個姓!!!!!

哈哈***



過份的飽飽所以行去灣仔先搭MTR返荃灣

中環轉車我又差點死o左!!??18歲第一日就死o左.....太可憐了。

原因我在電梯冼腳...(嘖***)

大個女可以飲酒啦!!!!!!飲完一枝之後覺得無事又去買多枝

不過我真係第一次飲有5%酒精的。



返到屋企,塊面開始紅,個心又跳得好快又大聲...聽到自己的心跳聲。

不過,唔啦~~~飲完塊面好似被蚊咬咁。之前飲紅酒都試過!!!!!

去訓。。。

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(147) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:燒烤日
此分類上一篇:17歲過得都不算太差吧!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文