24h購物| | PChome| 登入
2006-01-22 01:42:40| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Hall Life

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都無打過喇..
自入左hall之後都無新entry,
晚晚都掛住玩ma!
不過我同win屎都覺得仲未玩夠,
一個星期實在過得太快喇!!
13個week似乎太短喇...

我同同房安格斯都生活得幾愉快!!~
住左十幾日,
得兩晚係兩個同時係房訓~
hahha!!!!
我會訓多d自己房gala!

你地放心啦,
我諗我可以handle到..

白痴被詛咒之下死得好慘......>.<

另外,
住左hall之後返左三次屋企,
屋企既飯真係有親切感d~
每次我走之前媽咪都好似好唔捨得咁,
係咁叫我帶野去hall食,
驚死我無嗒好食..
唉...咁大個都要令佢擔心..
我真係衰...







台長: tkF®
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文