24h購物| | PChome| 登入
2009-05-09 10:36:26| 人氣339| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃黃的痰 好噁心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Stand By Me

Nothing's impossible
Nothing's unreachable
When I am weary
You make me stronger
This love is beautiful
So unforgettable
I feel no winter cold
When we're together
When we're together
Will you stand by me
Hold on and never let me go
Will you stand by me
With you I know I belong
When the story gets told
When day turns into night
I look into your eyes
I see my future now
All the world in it's wonder
This love won't fade away
And through the hardest days
I'll never question us
You are the reason, my only reason
Will you stand by me
Hold on and never let me go
Will you stand by me
With you I know I belong
When the story gets told
I am blessed to find what I need
In a world losing hope
You're my only belief
You make things right
Every time after time
Will you stand by me
Hold on and never let me go
Will you stand by me
Will I be a part of your life
When the story gets told
Stand by me
Stand by me
Won't you stand by me

站在我身邊

沒有什麼不可能
沒有什麼是達不到的
當我很厭倦時
你讓我堅強
這愛實在太美好了
多麼的難忘
我感受不到冬天
當我們在一起時
當我們在一起時
你可以站在我身邊嗎
握住然後永不放手
你可以站在我這邊嗎
當我跟你在一起不是孤單的
當故事被說出來時
當日轉為夜
我凝望著你的雙眼
此時我看見我的未來
全世界是個奇蹟
這愛不會轉淡
在最艱苦的日子裡
我不會懷疑我們
你是我的原因, 我唯一的原因
你可以站在我這邊嗎
握住然後永不放手
你可以站在我這邊嗎
當我跟你在一起不是孤單的
當故事被說出來時
我感到快樂因為可以讓我找到那樣我需要的東西
在一個即將失去希望得世界裡
你是我唯一的信仰
你讓一切都變成正確的
一次又一次
你可以站在我身邊嗎?
握住然後永遠不放我走
你可以站在我這邊嗎
當我跟你在一起不是孤單的
當故事被說出來時
站在我身邊
站在我身邊
你難道不能站在我身邊嗎?

台長: 殤羽

您可能對以下文章有興趣

人氣(339) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文